علی اوسط هاشمی:
سواد واقعی قدرت تغییر ایجاد می کند
در نخستین روز از هفته ملی مهارت، روز «مهارت، ملت، مجلس» در نشستی که با حضور رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای عالی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان بر سوادآموزی واقعی که قدرت تغییر ایجاد کند، تأکید کرد.
حضور رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم زمان با روز « مهارت، ملت، مجلس» در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم زمان با روز « مهارت، ملت، مجلس» در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور یافت.
پیام معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی مهارت
مهارت از خانه تا جامعه؛ به وسعت جهان
معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت « هفته ملی مهارت» پیامی صادر کرد.
پیام مدیر شبکه آموزش و رئیس ستاد مهارتآموزی معاونت سیما
پیام مسعود احمدیافزادی، مدیر شبکه آموزش و رئیس ستاد مهارتآموزی معاونت سیما به مناسبت «هفته ملی مهارت»
پیام دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی؛
پیام محمدرضا سپهری، دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی به مناسبت«هفته ملی مهارت»
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:
سهم مهارت در بودجه نیازمند نگاه نو و بازنگری اساسی است
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درنشست با نمایندگان روسای مراکز، مربیان و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گیلان تأکید کرد: سهم مهارت در بودجه نیازمند نگاه نو و بازنگری اساسی است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:
توانمندسازی نیروی کار با مشارکت بخش دولتی و خصوصی محقق می شود
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشست با هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان بر مشارکت دو بخش دولتی و خصوصی برای توانمندسازی نیروی کار تأکید کرد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:
جامعه باید به سوی مهارت محوری پیش رود/ گفتمان ملی مهارت در کشور ضروری است
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نخستین شورای مهارت سال جاری در استانداری گیلان با تأکید بر گفتمان ملی مهارت در کشور، گفت: جامعه باید به سوی مهارت محوری پیش رود.