طی حکمی از سوی دکتر پاک سرشت؛
مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد این سازمان منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد این سازمان منصوب شد.
در این حکم آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب نظارتي و ارزشمند جنابعالي به موجب اين حکم به سمت " مديرکل دفتر بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات " سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب مي گردید. با عنایت به نقش موثر و کارساز دفتر مدیریت عملکرد در رسیدن به اهداف سازمانی انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال نسبت به برنامهریزی و طراحی شیوههای عملیاتی روزآمد و کارا و بهرهگیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیلهای موجود در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع، رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اولویتهای ذیل، نهایت کوشش و اهتمام خود را به کارگیرید.
- بازبینی مستمر تعیین اهداف و استانداردهاي نشانگرها و شاخصهاي مديريتي و اختصاصي ارزيابي عملكرد در سطح ملي و استاني بر اساس برنامههاي عملياتي مصوب و اهداف تعيين شده.
- اداره امور سامانه مديريت عملكرد، ارتقاء مستمرآن، تهيه و ارسال گزارشات به مبادي ذي ربط.
- تدوین برنامههای بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای تابعه سازمان با رویکرد صیانت از قانون.
- سنجش و ارزیابی عملکرد متولیان اجرا با اهداف، برنامهها، دستورالعملها، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی و بهینهسازی سیستمهای ارزیابی در راستای نظامات نوین و متناسب با تحولات روز.
- پایش سنجش میزان رضایت مردم و ارتقا سطح رضایتمندی جوامع هدف در چارچوب ضوابط و مقررات.
- برنامه ریزی جهت اجرای نظام ارزشیابی منابع انسانی دردستگاه.
- برنامهریزی جهت اجراییشدن کامل نظام پیشنهادات در سازمان و ادارات کل در راستای مشارکت کلیه همکاران.
- انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان.
- اعمال سیاستهای موثر درتقویت نظم و انضباط و قانونمندی در حوزه فعالیتها.
- ارائه راهکارهایی به منظور ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به متقاضیان و حفظ کرامت آنها.
- نظارت برآیین نامه های مالی، معاملاتی، مناقصات و مزایدهها و قراردادهای دستگاه، با هماهنگی معاونتهای ذی ربط
- هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.
- ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، بررسی، تحقیق و پیگیری موضوعات واصله تا حصول نتیجه.
- تجزیه و تحلیل شکایات واصله به صورت دوره ای و ارائه راهکار.
- آموزش و توانمندسازی مستمرکارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل.
- برگزاری منظم کمیته های مرتبط با آن دفتر و پیگیری کامل مصوبات.
سليمان پاكسرشت
نظر دهید