شعار سال
جمعه 05 بهمن 1403
  • 1397/01/29 - 15:26
  • - تعداد بازدید: 4442
  • - تعداد بازدیدکننده: 155
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
طی حکمی از سوی دکتر پاک سرشت؛

مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد این سازمان منصوب شد.

111.jpg

 


 


طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد این سازمان منصوب شد.


 


در این حکم آمده است:


 


 


نظر به تعهد، تخصص و تجارب نظارتي و ارزشمند جنابعالي به موجب اين حکم به سمت " مديرکل دفتر بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات " سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب مي گردید. با عنایت به نقش موثر و کارساز دفتر مدیریت عملکرد در رسیدن به اهداف سازمانی انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال نسبت به برنامه­ریزی و طراحی شیوه­های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره­گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل­های موجود در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع، رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اولویت­های ذیل، نهایت کوشش و اهتمام خود را به کارگیرید.



  1. بازبینی مستمر تعیین اهداف و استانداردهاي نشان­گرها و شاخص­هاي مديريتي و اختصاصي ارزيابي عملكرد در سطح ملي و استاني بر اساس برنامه­هاي عملياتي مصوب و اهداف تعيين شده.

  2. اداره امور سامانه مديريت عملكرد، ارتقاء مستمرآن، تهيه و ارسال گزارشات به مبادي ذي ربط.

  3. تدوین برنامه­های بازرسی ­مستمر، دوره ای و یا موردی­ از واحدهای تابعه سازمان با رویکرد صیانت از قانون.

  4.  سنجش و ارزیابی عملکرد متولیان اجرا با اهداف، برنامه­ها، دستورالعمل­ها، ضوابط و شاخص­های مورد ارزیابی و بهینه­سازی سیستم­های ارزیابی در راستای نظامات نوین و متناسب با تحولات روز.

  5. پایش سنجش میزان رضایت مردم و ارتقا سطح رضایتمندی جوامع هدف در چارچوب ضوابط و مقررات.

  6. برنامه ریزی جهت اجرای نظام ارزشیابی منابع انسانی دردستگاه.

  7. برنامه­ریزی جهت اجرایی­شدن کامل نظام پیشنهادات در سازمان و ادارات کل در راستای مشارکت کلیه همکاران.

  8. انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی­های آشکار و پنهان.

  9. اعمال سیاست­های موثر درتقویت نظم و انضباط و قانونمندی در حوزه فعالیت­ها.

  10. ارائه راهکارهایی به منظور ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به متقاضیان و حفظ کرامت آنها.

  11. نظارت برآیین نامه های مالی، معاملاتی، مناقصات و مزایده­ها و قراردادهای دستگاه، با هماهنگی معاونت­های ذی ربط

  12. هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.

  13. ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، بررسی، تحقیق و پیگیری موضوعات واصله تا حصول نتیجه.

  14.  تجزیه و تحلیل شکایات واصله به صورت دوره ای و ارائه راهکار.

  15. آموزش و توانمندسازی مستمرکارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل.

  16. برگزاری منظم کمیته های مرتبط با آن دفتر و پی­گیری کامل مصوبات.


                                                                                                    سليمان پاك­سرشت

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 73310
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب