شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/28 - 22:55
  • - تعداد بازدید: 728
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر بازدید کرد

غلامرضا منتظری، نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر بازدید کرد.


غلامرضا منتظری، نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، در این بازدید غلامرضا منتظری گفت: نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر اقدامی ارزشمند و قابل تحسین است که زمینه رشد و شکوفایی استعداد ها را فراهم می آورد.


وی افزود: روحیه خود باوری در علاقمندان به کسب و کار را تقویت می نماید غبار رنج و محرومیت را از سیمای جوانان می زداید و در نهایت اسباب خرسندی و نشاط  و رضایت خانواده‌ها را فراهم می آورد.


نماینده مردم شهرستانهای گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول آفرینی در اقتصاد و معیشت مردم نیاز به مهارت آموزی دارد و هراندازه که سعی کنیم حرفه‌های مهارتی را به نسل جوان جویای کار معرفی و فرهنگ مهارت آموزی را ترویج کنیم به همان اندازه به امنیت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کرده ایم.


شایان ذکر است نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر که به منظور معرفی حرفه‌های مهارتی کم هزینه برای نسل جوان و جویای کار در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان برگزار شد.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87364
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب