شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/09/01 - 21:02
  • - تعداد بازدید: 483
  • - تعداد بازدیدکننده: 467
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جهاد تبیین ، محور همایش بسیجیان سازمان در اولین روز گرامیداشت هفته بسیج

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بسیج، شجره طیبه و رویش بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است/انتشار گسترده اخبار امیدبخش، مصداق عینی جهاد تبیین است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست صمیمی با همکاران بسیجی، انتشار گسترده اخبار امیدبخش را مصداق عینی جهاد تبیین، اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «مهرداد عظیمی» با تأکید بر توجه به منویات شفاف و روشنگرانه مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راهی برای همگان، تأکید کرد: اقدامات ارزشمند و دستاوردهای بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید حرفه‌ای و با زبان هنر، رسانه‌ای شود. 
وی بسیج را منشاء اثر و تحولات بسیار در تاریخ برشمرد و افزود: تشکیل بسیج، یکی از ابتکارات و اقدامات اثربخش امام راحل (ره) بوده که با حضوری فعال در تاریخ کشور حرکت‌های عظیمی را ایجاد کرده است.
 
 
ضرورت ایجاد فضای همدلی و انسجام به دور از حاشیه در سازمان
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به ضرورت ایجاد فضای همدلی و انسجام در سازمان و امیدآفرینی و انعکاس اخبار امیدبخش به جامعه، تصریح کرد تصریح کرد: در حال حاضر، بحث مهارت در کشور بسیار پررنگ شده و ضروری است همکاران در سایه انسجام و همدلی و به دور از حاشیه‌سازی، از این فرصت در جهت اعتلای کشور قدم برداریم.
 
 
عظیمی، جذب مهارت‌آموزان در بنگاه‌های اقتصادی به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری، پیگیری استخدام نیروهای جدید حراست و خدمات، توافق هزار میلیارد ریالی سازمان و وزارت متبوع به منظور آموزش 50 هزار نفر جویای کار تا پایان امسال، پیگیری مشکلات معیشتی همکاران و ... را از اخبار امیدبخش سازمان عنوان کرد. 
وی افزود: اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که برای تصویب نهائی به شورای نگهبان ارسال شد.
 
#سازمان_آموزش_‌فنی‌و‌حرفه‌ای_کشور
#میم_مثل_مهارت
#بسیج 
  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 108040
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب