شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/16 - 14:07
  • - تعداد بازدید: 742
  • - تعداد بازدیدکننده: 148
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت درآمد‌زایی، اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از خدمات ارزشمند در جامعه است

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی: آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت درآمد زایی، اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از خدمات ارزشمند در جامعه است.

 


نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی: آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت درآمد زایی، اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از خدمات ارزشمند در جامعه است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، با عنايت به تأكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و رياست جمهوري بر اهميت مهارت آموزي در زنجيره توليد، اشتغال و كارآفريني و توسعه كشور، آرش اخوان طبسی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان به همراه عباس مهديان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل و محمد رضا برات، رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان فریدن با محمد صالحی، نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ديدار و گفتگو كرد.


در اين نشست اخوان طبسي ضمن بیان اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت ایجاد اشتغال و بهره وری و بالا بردن کمیت و کیفیت تولید گفت:  بهره گيري از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با نیاز سنجی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای مورد نیاز مي توان در زمینه بالا بردن توان مهارتی و ایجاد مهارت برای افراد در جهت خود کفایی و بهره وری و کاهش هزینه های اقتصادی،گام هاي مؤثري برداشت.


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بيان داشت: در همين راستا دوره آموزشی رزین و کاور دوز مبل در مركز داران راه اندازی می گردد.


وي افزود: با توجه به نیاز منطقه به آموزش‌های کشاورزي به ويژه در زمینه تولید و  فرآوری  کتیرا برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته که با استفاده از توان بخش خصوصی این آموزش‌ها  اجرا گردد.


اخوان طبسي گفت: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته بنا بر آن داریم با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و مربیان بخش دولتی با اجرای  آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، با هدف توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بسترسازی برای راه اندازی و بهبود کسب و کارهای پر رشد و‌ گسترش گروه‌های استارتاپی و هدایت افراد دارای ایده خلاق و نوآور در منطقه غرب استان به مرکزیت شهرستان فریدن اقدام نماییم.


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، از نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامي، خواستار حمایت از کلیه برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور شد و در خصوص برنامه های آموزشگاه‌های فني و حرفه اي آزاد قول مساعدت داد.


در ادامه نماینده مردم شهرستان های  فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بيان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه ای در جهت درآمد زایی و اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از خدمات ارزشمند در جامعه است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور صورت می گیرد.


محمدصالحي افزود: بايستي با توجه به نیاز منطقه و با همكاري دستگاه‌های حمایتی و ارایه تسهیلات به  افرادی که  دوره های آموزشی مورد نیاز را گذرانده‌اند آنها را در جهت ورود به بازار کار پشتیبانی نماييم.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87249
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب