شعار سال
شنبه 06 مرداد 1403
  • 1403/02/19 - 16:20
  • - تعداد بازدید: 343
  • - تعداد بازدیدکننده: 316
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف افزایش بهره وری وکارآیی کارگران

کارگروه تخصصی سازمان بسیج کارگری کشور و اعضاء هیأت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای تشکیل شد

نمایندگان دفاتر ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت آموزی و توانمندسازی کارگران و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، جهت بهرمندی از ظرفیت 2500 پایگاه مقاومت بسیج کارگری کشور در توسعه نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب با معاونین و جانشین سازمان بسیج کارگری کشور کارگروه تخصصی تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این کارگروه تخصصی در خصوص فراهم آوردن زمینه های توانمندسازی کارگران، راهکارها، ظرفیت ها، محورها و موضوعات همکاری های مشترک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دراین نشست ضمن معرفی ظرفیت ها و قابلیت های مهارتی و شبکه گسترده آموزش های فنی و حرفه ای در سراسرکشور به ویژه مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی و راهبر سازمان در افزایش 50 درصدی مراکز مذکور درسال 1403 ، نقش 2500 پایگاه بسیج کارگری در مراکز و بنگاه های اقتصادی در کشور در نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب وبه تبع آن افزایش کیفیت محصولات وخدمات و افزایش بهره وری تشریح شد.

بر اساس این گزارش در پایان این کارگروه تخصصی، بستر امضای تفاهمنامه همکاری مشترک معاون وزیر ورئیس سازمان و رئیس سازمان بسیج کارگری فراهم گردید.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 112741
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب