شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/12/25 - 12:50
  • - تعداد بازدید: 1299
  • - تعداد بازدیدکننده: 237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسب میلاد مهدی موعود(عج)

دکترحسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت پیام تبریکی صادر کرد.

 


دکترحسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت منجی عالم بشریت پیام تبریکی صادر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


 


«بسمه تعالی»


 


ای منتظران گـنـج نـهــان می آید           آرامـش جــان عاشقـان مـی آید


بر بام سحر طلایه داران ظهور           گفتند که صاحب الزمان می آید


 


      با سلام و تهیت نیمه شعبان، عید منتظران، وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه های جبّاران است. نیمه شعبان، افروختن چراغ شوق در دل شیعیان و امید بخشیدن به محرومان است. نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان مهدی(ع) در ظلمت تاریخ است. امروز، در شعبانی ترین نیمه ماه، نوری می آید که شمیم آمدنش، رؤیای پوچ زمین را به یکباره به «و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است » پیوند می زند. وعده داده شده از پس ابرهای تیره فراق، از شامگاه ظلمت، با خود نور می آورد. مهدی(عج)، کعبه مقصود و قبله موعود  امت هاست. 


         بر ماست به عنوان رهروان آن امام همام و آن طریقت روشنگر، در اعمال و سیره و سلوک ائمه معصوم (ع) را سرلوحه قرار دهیم و در دستگیری از مستمندان و یاری نیازمندان که در واقع فلسفه انتظار را شکل داده است، با نیت قرب الهی لحظه ای تردید به خود راه ندهیم.  فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، عدل گستر گیتی، حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) را به پیشگاه مقدس ایشان و حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده ارجمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک عرض نموده و فرج مبارک آن حضرت، عزّت و اقتدار روز افزون نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی و عاقبت به خیری را برای همگان مسئلت می نمایم.


 


غلامحسین حسینی نیا


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی


و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور



 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 90889
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب