شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/08/01 - 08:12
  • - تعداد بازدید: 1970
  • - تعداد بازدیدکننده: 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

حسینی نیا، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) پیام تبریکی صادر کرد.

حسینی نیا،معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) پیام تبریکی صادر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


«بسمه تعالی»


  رسول گرامی اسلام (ص):


«وحدت، مایه رحمت و تفرقه، موجب عذاب است»


 اللهم صل علی محمد و  آل محمد


  با سلام  و تهنیت     


   ميلاد پربركت پيامبر مودت و مهرباني، رسول  رحمت  و دوستی، حضرت محمد، صلي الله عليه وآله و سلم  و خلف صالحش امام‌ العارفین، امام جعفر صادق (ع)  و همچنین فرا رسیدن «هفته وحدت» را به ویژه حضور خانواده بزرگ و همدل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای  کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.    


  هفته وحدت؛ برخاسته از اندیشه بلند و تفکر آزاد اندیش و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره)  و تجلی اتحاد دشمن شکن امت بزرگ اسلام در برابر استکبار و خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است. 


   این فرصت ارزشمند را در راستای اعتلای اتحاد و همدلی مسلمانان جهان قدر دانسته  تا بار ديگر، اقتدار و عظمت ملت يكپارچه و منسجم اسلامي را در برابر توطئه‌های استكبار جهانی يادآور شویم.  


  اميد آن است كه همگی ما در سايه عمل به سيره حضرت نبی (ص) و امامان همام (ع) در مسير خشنودی حق تعالی و خدمت به مردم عزيز، سربلند و سرافراز واقع شويم و در مقام  مسلمانی خويش، خوش بدرخشيم.


 


 



 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 86899
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب