شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/09/09 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 202
  • - تعداد بازدیدکننده: 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور نماینده دفتر یونسکو،یونیوک و گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره(کوئیکا) با هدفبه روزرسانی مرکز ملی تربیت مربی

پروژه مشترک ایران و کره با حضور نماینده دفتر یونسکو و یونیوک و گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره (کوئیکا) برای «به روز رسانی مرکز ملی تربیت مربی» کلید خورد.

پروژه مشترک ایران و کره با حضور نماینده دفتر یونسکو – یونیوک و گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره (کوئیکا) برای «به روز رسانی مرکز ملی تربیت مربی» کلید خورد.

پروژه مشترک ایران و کره با حضور نماینده دفتر یونسکو – یونیوک و گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره (کوئیکا) برای «به روز رسانی مرکز ملی تربیت مربی» کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی مرکزملی تربیت مربی، پروژه مشترک ایران و کره به همراه نماینده دفتر یونسکو – یونیوک و گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره (کوئیکا) برای "به روز رسانی مرکز ملی تربیت مربی" در سالن کنفرانس ریاست مرکزبرگزارگردید.

در ابتدای این نشست رضاباجولوندرییس مرکز ملی تربیت مربی (NITC)،ضمن خوش آمدگویی به معرفی و تشریح فعالیت های ملی و بین المللی مرکز ملی تربیت مربی،اعلام آمادگی همکاری در زمینه آموزش وپژوهش واشاره به ظرفیتها و توانمندی های مرکزدر ارائه آموزش های تخصصی و مهارت های نرم به مربیان و همچنین همکاری با موسسات مطرح بین المللی را تشریح نموده و بر لزوم احصاء نیازهای آموزشی و تجهیزاتی تاکید نمود.

ایشان افزود:مهارت،ابزاری برای ارتباطات با دنیای نوین امروزبوده  و باید قبول نماییم دیپلماسی مهارت از دیپلماسی سیاسی مهمتر و حائز اهمیت می باشد .

شایان ذکر است گروه کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی کره (کوئیکا) مربوط به پروژه مشترک ایران و کره روز شنبه 5 آذر ماه 1401 وارد ایران شدند و بمدت یک هفته جهت پاره‌ای مذاکرات و بررسی میدانی در ایران خواهند بود.  این پروژه با عنوان "به روز رسانی مرکز ملی تربیت مربی" از سال 2017 (1396)کلید خورده بود لیکن بدلیل تحریمها در سال 2019 (1398) متوقف شد که با تلاش مجدانه و پیگیریهای معاونت  پژوهش و برنامه‌ریزی و امور بین الملل مرکز ملی تربیت مربی خوشبختانه احیاء گردید.

درپایان این نشست ازدپارتمان های آموزشی کشاورزی وصنایع غذایی،الکترونیک–کنترل انرژی های تجدیدپذیر،تولیدمحتوای الکترونیکی و تاسیسات حرارتی و برودتی و لوازم خانگی،پداگوژی و فناوری مد،لباس و صنایع پوشاک،مشاور امور بانوان و خانواده مرکزبازدیدبعمل آوردند. 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93783
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب