شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/07/14 - 13:21
  • - تعداد بازدید: 1668
  • - تعداد بازدیدکننده: 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار هماهنگی و تشریح برنامه های تفاهم نامه همکاری با انستیتو ایزایران برگزار شد

با هدف افزایش دانش فني و توسعه منابع انساني متخصص و ماهر در کشور، وبینار هماهنگی و تشریح برنامه های تفاهم نامه همکاری با انستیتو ایزایران برگزار شد.

 


با هدف افزایش دانش فني و توسعه منابع انساني متخصص و ماهر در کشور، وبینار هماهنگی و تشریح برنامه های تفاهم نامه همکاری با انستیتو ایزایران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دوشنبه 12 مهر سال جاری، نشست وبیناری به منظور تشریح برنامه های تفاهمنامه همکاری با انستیتو ایز ایران، با حضور نمایندگانی از سازمان و موسسه ایز ایران در سالن مهارت سازمان برگزار شد.


در این نشست که با حضور وبیناری ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها و با هدف اجرایی کردن  برنامه های تفاهم نامه همکاری دوجانبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و موسسه ایز ایران برگزار شد، بر تدوین دستورالعمل برای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه تأکید شد.


بنا براین گزارش،  بهره برداری بهینه از تمامی ظرفیت های در دسترس، ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات ملی با محوریت اجرای طرح ها و برنامه های اشتغال محور،  ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی انجام کار با استفاده از ظرفیت‌های موسسات و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای کارکنان شاغل و بازنشسته در نیروهای مسلح و خانواده آنها برای ایجاد فرصت های شغلی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.


همچنین در این نشست وبیناری، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی عمومی و تخصصی مهارتی مورد نیاز کارکنان شاغل و بازنشسته در نیروهای مسلح و خانواده آنها، ایجاد ظرفیت های مشترک آموزشی برای تربیت نیروی کار ماهر، با استفاده از توانمندی و قابلیت های طرفین، به روزآوری و تجهيز كارگاه های آموزشی مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان و برنامه ریزی و اجرای طرح آموزش سفارش محور/ اشتغال مهارت محور، طراحی نقشه راه آموزش های کارآفرینی و مدیریت کسب و کار و ترویج فرهنگ کار و تولید با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، بررسی شد.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 86804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب