شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/16 - 14:05
  • - تعداد بازدید: 752
  • - تعداد بازدیدکننده: 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار توجیهی معرفی بیمه مکمل درمان کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

وبینار معرفی مکمل درمان سازمان، بیمه آرمان با حضور امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و‌منابع، داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و قلی پور، مدیرعامل بیمه آرمان و مدیران کل استان ها، 16 آذر برگزار شد.


وبینار معرفی مکمل درمان سازمان، بیمه آرمان با حضور امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و‌منابع، داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و قلی پور، مدیرعامل بیمه آرمان و مدیران کل استان ها، 16 آذر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این وبینار توجیهی، میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و‌منابع با اشاره به گستردگی سازمان و مراکز آن در سطح کشور گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمانی ملی است و نقش مهمی در توسعه مهارت، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در کشور دارد.


وی افزود:  این سازمان با داشتن بیش از ۶۰۰ مرکز و حدود ۶۰۰۰ کارگاه آموزشی در کشور، رفاه همکاران سازمان، ایجاد انگیزه و داشتن آرامش آنها از اهداف اصلی خود می داند، بر همین اساس بیمه تکمیلی و بهره مندی از خدمات آن و اطمینان از خدمات بیمه گر برای ذی نفعان بسیار مهم و اثربخش است


میمنت آبادی، بیان کرد:  براساس مقررات و با برگزاری مناقصه، در سال جاری(ابتدای آذر ماه)  شرکت بیمه آرمان از بین 13 شرکت بیمه معتبر جهت ارائه خدمات به همکاران سازمان انتخاب شد که امیدواریم این شرکت بیمه گذار رضایت همکاران را برآورده کند.


وی همچنین از موافقت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با پرداخت درصدی از حق بیمه کارکنان توسط سازمان خبر داد.


بنا براین گزارش، ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی در این نشست وبیناری گفت: در وضعیت اقتصادی کنونی کشور، بیمه تکمیلی برای همکاران ضروری است لذا ضروری است مدیران کل استان ها در اطلاع رسانی، معرفی خدمات بیمه تکمیلی آرمان و رفع ابهامات همکاران اهتمام لازم را داشته باشند.


وی افزود: در تمامی استان ها باید کارگروهی بر اجرای دقیق مفاد قرارداد بیمه تکمیلی ایجاد شده تا ارزیابی دوره ای از عملکرد بیمه صورت گیرد.


در ادامه قلی پور، مدیرعامل بیمه آرمانگفت: خدمت به مجموعه بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای ما با ارزش است.


وی ادامه داد: در تنظیم قرارداد بیمه، منافع کارکنان را مدنظر قرار داده و تلاش خود را می کنیم تا به نحو احسن خدمات بیمه ای را  به کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه دهیم.


 


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87248
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب