شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/03/21 - 10:12
  • - تعداد بازدید: 514
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار تخصصی و پژوهشی با عنوان ارزیابی استراتژی سازمان برگزار شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری سلسله وبینارهای تخصصی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1401 با عنوان «ارزیابی استراتژی سازمان»به میزبانی دفتر پژوهش، طرح و برنامه درسی خبر داد.


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری سلسله وبینارهای تخصصی و پژوهشی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1401 با عنوان " ارزیابی استراتژی سازمان" به میزبانی دفتر پژوهش، طرح و برنامه درسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وبینار تخصصی و پژوهشی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1401 با عنوان « ارزیابی استراتژی سازمان» به میزبانی دفتر پژوهش، طرح و برنامه درسی و با حضور دکتر چراغعلی و دکتر خادمی از پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و به صورت برخط برگزار شد.

در آغاز دکتر چراغعلی، به ساختار سازمان  و ماموریت سنتی آن که با نیازهای متنوع و متکثر بازاری به شدت رقابتی با نرخ تغییرات بالا و رقبای متعدد مواجه است اشاره کرده و گفت: پیشرفت های تکنولوژیک همراه با تنوع مشاغل جدید، آموزش را از شکل سنتی خود خارج نموده و اهداف، استراتژی ها، فرایند و ابزار آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.


در ادامه، دکتر خادمی به تبیین مدل بررسی و ارزیابی رسمی و نظام مند عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پرداخت و بیان داشت: که یکی از اقدامات ضروری و پایه ای در این طرح فرایندهای مدیریتی و آموزشی است که می بایست از طریق سنجش عملکرد و مقایسه با شاخص های عملکردی مورد ارزیابی  قرار گیرد و ارتقا یابد.


در پایان دکتر چراغعلی خاطر نشان کرد:  این امر در کنار مدل کسب و کار سازمان به اثر بخشی بیشتر ماموریت ها و وظایف و همچنین افزایش سهم بازار و تحقق رسالت خطیر رشد و اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح کشور و همکاری بیش تر با سایر نهاد ها و سازمان های بین المللی منجر خواهد شد.


لازم به ذکر است این طرح با مشارکت دفاتر ستادی جهت تعیین شاخص های عملکرد در حوزه های آموزش، مالی، مشتریان و بازارکار، مسئولیت پذیری اجتماعی، ساختار و پشتیبانی، پژوهش، سنجش مهارت، تغییر و نوآوری انجام پذیرفت و نتایج آن در دفتر بازرسی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دفتر بهره بردار طرح مورد استفاده قرار می گیرد.


 


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 91405
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب