شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/08/12 - 14:02
  • - تعداد بازدید: 753
  • - تعداد بازدیدکننده: 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کانون انجمن های صنفی کارفرمایی کشوری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برگزار شد

نشست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کانون انجمن های صنفی کارفرمایی کشوری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با حضور معاون آموزش سازمان، برگزار شد.


نشست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کانون انجمن های صنفی کارفرمایی کشوری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با حضور معاون آموزش سازمان، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشست مذکور با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان، 10 آبان سال جاری، برگزار شد.


بنا بر این گزارش، در این جلسه، فرآیند اجرایی  مفاد تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کانون انجمن های صنفی کارفرمایی کشوری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.


در این نشست، محمود جانی درمیان، رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی کشوری مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، ابراز امیدواری کرد با حضور شاه پسند در مسئولیت معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شاهد سرآغاز تحولات و اقدامات ارزشمند در حوزه آموزش فنی حرفه ای باشیم.


وی همچنین گزارشی از عملکرد کانون و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد که با ظرفیت ایجاد شده برای همکاری 500 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی وابسته به کانون و مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور به ویژه مراکز تخصصی توسعه مهارت های کارآفرینی و کسب و کار، دو مجموعه بتوانند اهداف تبیین شده در سند همکاری را به نحو شایسته محقق کنند.


در پایان این نشست که با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان، محمود جانی درمیان، رئیس کانون و غلامرضا حبیبی، دبیر کانون کشوری مراکز مشاوره و خدمات برگزار شد،  مقرر شد کارگروه تخصصی راهبری همکاری در اولین فرصت تشکیل و  با جدیت موضوع دنبال شود.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87003
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب