شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/06/13 - 08:33
  • - تعداد بازدید: 304
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد:رگزاری سومین مرحله ی آزمون راهداری در شهریور سال جاری

علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از برگزاری سومین مرحله ی آزمون راهداری در راستای اجرایی نمودن توافقنامه بین سازمان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف تعیین مهارت شاغلین حوزه حمل و نقل، در شهریور سال جاری خبر داد.


علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از برگزاری سومین مرحله ی آزمون راهداری در راستای اجرایی نمودن توافقنامه بین سازمان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف تعیین مهارت شاغلین حوزه حمل و نقل،  در شهریور سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در سومین مرحله آزمون راهداری که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام كرده اند، از ساعت 8 صبح روز سه شنبه  8 شهریور ماه و تا ساعت 24 روز چهارشنبه  9 شهریور ماه سال جاري با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.portaltvto.com   و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی كارت ورود به جلسه خود را دیافت کردند.


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : تعداد6131 نفر در سومین مرحله آزمون راهداری شرکت نمودند که از این تعداد 6104 نفرمرد و 27 نفر زن می باشد و تمهيدات لازم براي شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.


شهریور گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.


گفتنی است، گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی پس از قبولی در آزمون های سنجش مهارت برای متقاضیان پذیرفته شده صادر می‌گردد .


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93097
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب