شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/09/06 - 16:32
  • - تعداد بازدید: 256
  • - تعداد بازدیدکننده: 254
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت در این سازمان جاری است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت در این سازمان جاری است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج سازمان که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار شد، بیان داشت: تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت در این سازمان جاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:
تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت در این سازمان جاری است
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج سازمان که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار شد، بیان داشت: تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت در این سازمان جاری است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در ششم آذرماه سال1401، به مناسبت هفته بسیج، جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج سازمان با حضور «امیر میمنت آبادی» معاون توسعه مدیریت و منابع، داود ناصری امید»، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و «سعید ملاحسنی»، مسئول بسیج و امور فرهنگی برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از خواهران و برادران بسیجی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اعلام کرد: اطمینان می دهم که تفکر بسیجی به معنای واقعی در راهبرد و مدیریت سازمان، دارای اهمیت خاص می باشد. همچنین اهمیت و ضرورت بسیج بر کسی پوشیده نیست و قداست، احترام و ضرورت نگاه بسیجی در سخنان رهبر انقلاب، مشخص است.
وی اظهار داشت: این فتنه و اغتشاشات اخیر، یک بحث تصادفی و موردی در یک نقطه از کشور افتاد که طراحی شده توسط دشمنان بود و نباید به سادگی از آن گذر کرد. در حالی که منافقان کوردل و اغتشاشگران برای بر هم زدن آرامش و آسایش مردم این روزها دست به تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن مدافعان امنیت می‌زنند، رئیس قوه‌ قضائیه تأکید دارد دلسوزی بیجا و احکام ضعیف درباره عناصر اصلی اغتشاشات، ظلم به مردم و آینده است؛ انتقامی که برحسب قانون باید از مسببان اصلی و عاملان اغتشاشات گرفته شود.
میمنت آبادی در پایان گفت: همه آحاد ملت و از جمله بسیجیان بایستی آمادگی دفاع در مقابل این حرکات را داشته باشیم.
در ادامه، ملاحسنی (مسئول بسیج و امور فرهنگی) با تبریک هفته بسیج، خاطرنشان ساخت: نباید از ظرفیت نیروهای بسیجی غافل شویم. در سال1401 برنامه ریزی های عظیمی، از جمله برپایی میزخدمت در همه استان ها و شهرهای کشور در روزهای جمعه در نماز عبادی سیاسی جمعه در راستای معرفی سازمان، همکاری در موکب کربلا در اربعین حسینی، حضور در رفع اغتشاشات در ماه های اخیر، برگزاری دوره آموزشی فتوشاپ، طب سنتی و ... در ساختار بسیج داشته ایم.
در پایان وی با اشاره برنامه های آینده بسیج،، از برگزاری رزمایش جهادگران در تاریخ دهم آذر ماه و اردوی راهیان نور خبر داد.
بر اساس این گزارش، پیام تبریک هفته بسیج «غلامحسین حسینی نیا»، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، قرائت شد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93674
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب