شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/12/05 - 12:27
  • - تعداد بازدید: 1264
  • - تعداد بازدیدکننده: 204
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:۷ هزار میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی حرفه ای ۱۰ استان اختصاص یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: از محل سفر ریاست جمهوری هفت هزار میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای ۱۰ استان کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: از محل سفر ریاست جمهوری هفت هزار میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای ۱۰ استان کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرف ای کشور، امیر میمنت آبادی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام اظهار داشت: سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان کل اعتبار برای تجهیزات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بوده است.


وی افزود: رییس جمهور در سفرهای خود توجه خاصی به تجهیز مراکز آموزش و فنی حرفه ای داشته است که مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام به عنوان یکی از این مراکز در حال تجهیز است.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش های مهارتی وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.


میمنت آبادی، وجود فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار را نشان دهنده عدم توجه به آموزش‌های مهارتی برشمرد و گفت: باید بیشتر به سمت  توسعه این آموزش‌ها پیش برویم.


وی تاکید کرد: این سازمان زیرساخت‌های مناسبی در بخش آموزش‌های مهارتی غیررسمی در اختیار دارد که ادارات دیگر می‌توانند از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه مسأله اشتغال و مهارت آموزی یکی از مباحث بسیار مهم در سازمان فنی و حرفه‌ای است، اضافه کرد: اگر افراد آموزش و مهارت‌های لازم را نبینند، به رغم داشتن مدرک تحصیلی شاهد کاهش بهره وری استعدادهای جوان و نیروی کار خواهیم بود.


میمنت آبادی گفت: حمایت از بخش خصوصی یکی از برنامه های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است و صدور مجوز های سه روزه برای مؤسسان آموزشگاه‌های آزاد و همچنین ارائه تسهیلات به آنان به منظور حمایت از بخش خصوصی صورت می‌گیرد.


وی لازمه پشتیبانی از تولید را تربیت افراد ماهر و توانمند دانست و افزود: توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش های مهارتی وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: قانون اختصاصی کردن درآمدهای فنی و حرفه ای به تصویب رسیده و ابلاغ شده و برای اولین بار، درآمدهای آن، قانونمند و در قانون دائمی و کل آن به زمان برمی گردد که در انگیزه کارکنان نقش زیادی دارد.


بنا براین گزارش در پایان این آیین از زحمات و تلاش های علی رشیدی تجلیل و حامد سلیمانی بعنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام منصوب شد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 89361
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب