شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/09/16 - 14:41
  • - تعداد بازدید: 239
  • - تعداد بازدیدکننده: 237
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: پروردگار عالم افتتاح و اختتام همه حساب‌هاست

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گردهمایی وبیناری و حضوری همکاران امور مالی و ذیحسابان

«امیر میمنت آبادی»، ضمن تبریک روز حسابدار، بیان داشت: پانزدهم آذر هر سال در تقویم ایرانی، روز حسابدار است؛ فدراسیون بین‌المللی حسابداران ، ۲ تا ۸ دسامبر (۱۱ تا ۱۷ آذرماه) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:
پروردگار عالم افتتاح و اختتام همه حساب‌هاست
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گردهمایی وبیناری و حضوری همکاران امور مالی و ذیحسابان بیان داشت: پروردگار عالم افتتاح و اختتام همه حساب‌هاست.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «امیر میمنت آبادی»، ضمن تبریک روز حسابدار، بیان داشت: پانزدهم آذر هر سال در تقویم ایرانی، روز حسابدار است؛ فدراسیون بین‌المللی حسابداران ، ۲ تا ۸ دسامبر (۱۱ تا ۱۷ آذرماه) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرده است.
وی، خداوند را افتتاح و اختتام همه حساب‌هاست برشمرد و تصریح کرد: پروردگار عالم ترازش همیشه موزون است و مطالبات مشکوک الوصولی ندارد، حسابداری‌اش آن قدر خالص می باشد که دوره مالی در آن تعریف نشدنی است!
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در ادامه خاطرنشان ساخت: حسابداری یکی از پرتقاضاترین حرفه های حال حاضر در دنیاست و یادگیری الفبای حسابداری به افراد، امکان می دهد تا با تخصص بیشتری به فعالیت در این زمینه بپردازند. در واقع نیاز به این حرفه در همه مشاغل احساس می شود؛ به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال فراگیری این دانش هستند.
وی با بیان اینکه حسابداران خدمات متفاوتی را به شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مختلف ارائه می دهند، بیان داشت: می توان گفت که ادامه بقای هر مجموعه به میزان زیادی به حسابداری وابسته است و به طور کلی حسابداری، نیاز به یادگیری اصول مختلف دارد و برای اینکه فردی به حسابدار حرفه ای تبدیل شود، لازم است که دانش لازم را فرا گیرد.
میمنت آبادی در ادامه یادآور شد: حسابداری در واقع ثبت معاملات مالی، مرتب سازی، بازیابی، جمع بندی و ارائه نتایج در گزارش ها و تحلیل داده های مختلف است که در این سازمان به بهترین شکل، توسط همکاران گرامی انجام می شود که ما این روز را به تمامی همکاران واحدهای مالی و پشتیبانی، بودجه و... نیز تبریک می گوییم.
 حسابداری، مدیریتی بر مدار عدالت  
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان، حسابداری را مدیریتی بر مدار عدالت برشمرد و گفت: خداوند، مدیریت و حسابرسی اش، بر مدار عدالت استوار است و چیزی را از قلم نمی اندازد.  
«داود ناصری امید»، روز حسابدار، را فرصتی ارزشمند و مغتنم، برای قدرشناسی از خدمات حسابداران عزیز در تمامی استان های کشور دانست.
وی با اشاره به بهره گیری از  سامانه پاکنا جهت ساماندهی اطلاعات کارکنان در نظام اداری، افزود: هدف استفاده از سامانه پاکنا، جمع آوری اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور در قالب یک پایگاه داده مشترک، جمع آوری اطلاعات احکام کارگزینی، استخراج تمامی گزارشات و آمارهای سازمان از احکام ثبت شده و ... در این سامانه می باشد.   
 
در پایان این گردهمایی، «علی فروزش» مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان، ضمن تبریک این روز به همکاران، نخست به توضیح و تفسیر 1 درصد اعتبار فرهنگی سازمان پرداخت که سوال بسیاری از مدیران کل استانی شرکت کننده در وبینار مذکور بود و پس از آن بحث عوارض شهرداری و بدهی تأمین اجتماعی در استان ها را بیان و به ارائه توضیحات کاملی در این خصوص پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93999
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب