شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/25 - 01:54
  • - تعداد بازدید: 813
  • - تعداد بازدیدکننده: 221
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز آموزش فنی و حرفه ای بین‌کارگاهی حلاوت پردیس در شهرستان نظرآباد استان البرز افتتاح شد

در راستای ارتباط بین صنعت و مهارت، آموزش فنی و حرفه ای بین‌کارگاهی حلاوت پردیس در شهرستان نظرآباد، استان البرز افتتاح شد.


در راستای ارتباط بین صنعت و مهارت، آموزش فنی و حرفه ای بین‌کارگاهی حلاوت پردیس در شهرستان نظرآباد، استان البرز افتتاح شد.


به گزارش روابط  عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز؛ بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، در حاشیه مراسم افتتاح مرکز جوار‌کارگاهی حلاوت پردیس، بر ضرورت ایجاد مراکز فنی و حرفه ای در راستای ارتباط بین صنعت و مهارت تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در راستای رسالت آموزشی و مهارتی خود از ظرفیت بخش های خصوصی و کارگاهی در مسیر ارتقا و توانمندی پرسنل مراکز کارگاهی حمایت می کند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، صیانت از نیروی کار و ارتقاء منابع انسانی صنایع و صنوف را از طریق ایجاد مراکز کارگاهی و آموزش ضمن کار مهم و از مهمترین ماموریت و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد.


افراز خرم، مدیر عامل شرکت حلاوت پردیس، نیز ضمن اظهار خرسندی از افتتاح این مرکز، نقش و اهمیت آموزش در ارتقای مهارت نیروی انسانی را عامل اصلی بهره‌وری در تولیدات کارگاهی خود اعلام و اظهار داشت: نیاز به ‏آموزش‌های کاربردی و تخصصی این افراد از اولویت‌های این مجموعه بوده و امیدواریم با آموزش کارکنان در ‏بهبود کیفیت، تنوع محصول و افزایش فروش و سود آوری شرکت گام‌های مثبتی برداریم.‏


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87322
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب