شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/08/30 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 363
  • - تعداد بازدیدکننده: 354
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی آحاد مردم و بسیجیان ولایت مدار تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در متن تبریک «سعید ملاحسنی»، آمده است:

 

اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد؛ چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

با سلام و احترام

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.هوشمندی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج درعصر حاضر بود .

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

هفته بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم  او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت.

اینجانب هفته گرامی داشت مقام بسیج و بسیجی را حضور بسیجیان دریادل و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر سبز ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای عزیز این مرز و بوم، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای «مدظله العالی» و در سایه ی توجهات امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» مسئلت می نمایم.

سعید ملاحسنی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93492
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب