شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/12/01 - 08:07
  • - تعداد بازدید: 859
  • - تعداد بازدیدکننده: 828
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد:

فراخوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای توسعه آموزش های مهارتی

«امیر میمنت آبادی»، از فراخوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور توسعه آموزش های مهارتی در مراکز دولتی از فعالان توسعه نگر بخش غیردولتی برای همکاری طی فراخوانی دعوت کرد.

«امیر میمنت آبادی»، از فراخوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  به منظور توسعه آموزش های مهارتی در مراکز دولتی از فعالان توسعه نگر بخش غیردولتی برای همکاری طی فراخوانی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وی افزود: این سازمان برای توسعه آموزش های مهارتی در مراکز آموزشی بخش دولتی، با استفاده از فعالان توسعه نگر بخش غیردولتی، جهت سرمایه گذاری در حوزه آموزش های مهارتی، «با مزیت بهره مندی از تسهیلات کم بهره»، دعوت به مشارکت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیان کرد: بهره برداران این طرح شامل افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد،  مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی، انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و صنایع شرکت ها و بنگاه های اقتصادی تعاونی ها مشخص شده اند.

وی همچنین اعلام کرد: واگذاری کارگاه های آموزشی از طریق اجرای ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مدیریت کارگاه های مورد تقاضا از اهم شرایط مشارکت در این فراخوان عنوان شده است.

گفتنی است امتیاز شرکت در این طرح، بهره مندی از تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات جزء 3 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400با سود 9 درصد، تنفس در بازپرداخت به مدت دو سال و آموزش، تولید و ارائه خدمات به صورت هم زمان است.

مهلت نام نویسی و ارائه طرح تا نیمه اول اسفند سال جاری و مهلت عقد قرارداد تا پایان سال جاری اعلام شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها مراجعه فرمایند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 96395
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب