شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/03/13 - 12:59
  • - تعداد بازدید: 440
  • - تعداد بازدیدکننده: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در زمره 16سازمان برگزیده پاسخگویی به درخواست های مردم اعلام شد

از سوی کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  از میان 76 سازمان و مؤسسه وابسته که  رشد پاسخگویی به درخواست های مردم را داشته اند، سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در میان سازمان های برگزیده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، با عنایت به رویکرد جدی رئیس محترم جمهور کشورمان برای تحقق شعار مبارزه با فساد از مبدا و همچنین افزایش اجرایی و ارتقاء سرمایه اجتماعی و راهبردی برای پیشگیری از زمینه های بروز فساد اداری، اسامی 16 دستگاه اجرایی کشور که در این زمینه رشد پاسخگویی داشته اند، از سوی کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت متبوع اعلام شد.

بنابر این گزارش، بر اساس بررسی عملکرد و پاسخگویی به درخواست های اطلاعات مردم در سامانه برخط iranfoia.ir  در سال 1401 از مجموع 76 سازمان و مؤسسه وابسته متصل 16 سازمان رشد پاسخگویی داشته و از سوی «فرشاد مهدی پور»، دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ از «غلامرضا نجفی برنا»، مسئول اجرای قانون و پاسخگویی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تقدیر شد.

همچنین از مسئولین اجرای قانون و پاسخگویی در مجمموعه روابط عمومی های سازمان، «نرگس ظفری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد»،  «سکینه خدادادی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی»، «محسن سمیعی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان»،«بابک عربی فرد، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان» تقدیر و تشکر شد.

این گزارش می افزاید مراتب طی نامه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «سید صولت مرتضوی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد.

خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کشور این موفقیت را در اجرای دقیق مقررات قانون و تلاش های همکاران تبریک عرض می نماید.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 100728
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب