شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/08/22 - 09:24
  • - تعداد بازدید: 563
  • - تعداد بازدیدکننده: 517
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر کار در شورای رفاهی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای تأکید کرد:

رعایت مصالح و رضایتمندی همکاران، اولویت اساسی ما می باشد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شورای رفاهی کارکنان این سازمان، رعایت مصالح و رضایتمندی همکاران را اولویت اساسی برشمرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «مهرداد عظیمی»، بخش امور رفاهی کارکنان را یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سازمانی عنوان کرد و افزود: این حوزه می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در فراهم آوردن روحیه‌ی نشاط، انگیزه‌ی کاری و متعاقباً بهبود عملکرد و راندمان کاری کارکنان ایجاد کند.

وی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای  کشور را به عنوان یکی از بزرگترین خانواده‌های آموزشی در کشور، خواند و گفت: با توجه به گستردگی امور و همچنین رسالت مهم سازمانی، در تلاش هستیم تا توسط بخش رفاهی کارکنان و با بهره‌گیری از نظرات همکاران محترم، حداکثر امکانات رفاهی را برای خانواده‌بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای فراهم نماییم.

در این جلسه به جمع‌بندی مقایسه ای کلی شرکت های بیمه تکمیلی بر اساس بازخورد نظرات همکاران، میزان تعرفه‌های پرداختی، تعداد نمایندگی ها و مراکز آنلاین، شناور بودن تعرفه های پرداخت و ... پرداخته و درباره آن بحث، تبادل نظر و پیشنهاداتی داده شد.

در پایان این جلسه، مقرر گردید، این کارگروه، نسبت به استعلام از سازمان‌های مربوطه جهت صحت و سقم اطلاعات دریافتی از شرکت‌های بیمه و بررسی ضوابط عمومی انعقاد قرارداد اقدام نمایند.

#شورای‌رفاهی

#سازمان_آموزش_ فنی و حرفه ای_کشور

#نهضت_مهارت آموزی 

# مهرداد_عظیمی
 
  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 107684
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

سایر پیوندها
تنظیمات قالب