شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/02/06 - 17:52
  • - تعداد بازدید: 1008
  • - تعداد بازدیدکننده: 949
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک توسعه تعاون؛ اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس مندرجات تفاهم نامه

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان این سازمان بر اساس مندرجات تفاهم نامه منعقده با بانک توسعه تعاون خبر داد.

در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک توسعه تعاون؛
اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس مندرجات تفاهم نامه   
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان این سازمان بر اساس مندرجات تفاهم نامه منعقده با بانک توسعه تعاون خبر داد.  
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، تکریم همکاران را از اولویت های سازمان برشمرد و افزود: انتظار این سازمان رعایت دقیق تفاهم نامه منعقده و پرداخت وام با توجه به دستورالعمل اخیر بانک توسعه تعاون در اردیبهشت ماه سال جاری می باشد.  
وی تصریح کرد: به دنبال نشست با مدیرعامل بانک توسعه تعاون، بخشنامه ای به کلیه شعب استان ها و رئیس شعبه مستقل مرکزی، ارسال و بر اجابت درخواست متقاضیان تسهیلات سازمان و اجرای دقیق تفاهم نامه ذکر شده با شرایط اعلامی تأکید شد.
به گفته رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در نشست مدیرعامل بانک توسعه تعاون مقرر شد، کمیته ای به عنوان کمیته نظارت بر تفاهم نامه مذکور، متشکل از نمایندگان دو دستگاه تشکیل و به صورت ماهیانه در نشستی، موارد و درخواست های طرفین، مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اعلام کرد: در راستای اظهار نارضایتی همکاران از عملکرد بانک مذکور در استان ها، تأکید معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مبنی بر توجه ویژه بر مباحث مطرح شده در گروه ارتباط مستقیم کارکنان با مسئولین سازمان و پی گیری موضوع ها از طریق دفاتر ذیربط تا حصول نتیجه، جلسه ای با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مدیرعامل بانک توسعه تعاون تشکیل شد.
در پایان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، قول افزایش سقف تسهیلات را اعلام کرد و گفت: میزان اعطای تسهیلات سال 1402 نسبت به سال قبل، افزایش صد در صدی داشته است.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 99093
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب