شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/04/14 - 10:20
  • - تعداد بازدید: 5989
  • - تعداد بازدیدکننده: 5840
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در مرکز ملی تربیت مربی صورت پذیرفت :

برگزاری دوره آموزشی عملی فشرده (بوت کمپ) اتوماسیون صنعتی و سیستم های فرآیند برای شرکت موتورهای هوایی مپنا توسط دپارتمان الکترونیک مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی، روز دوشنبه دوازدهم  تیر ماه 1402،  دوره آموزشی تخصصی بصورت کارگاه عملی اتوماسیون صنعتی و سیستم های فرآیند در دپارتمان الکترونیک این مرکز و کارگاه مکاترونیک پیرو درخواستهای ارائه شده از طرف شرکت موتورهای هوایی مپنا برگزار گردید .

بنا براین گزارش گروه هوایی موتور در زمینه طراحی و ساخت موتورهای هوایی (هواپیماهای مسافربری ) در حال فعالیت است، افراد حاضر در دوره آموزشی مذکور عموما با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد، دکترا، مدیران و کارشناسان بخش مکاترونیک ، مکانیک و کنترل مجموعه هوایی می باشند .

مرکز ملی تربیت مربی با توجه به پتانسیل های موجود و دارا بودن تجهیزات پیشرفته و متنوع دپارتمان های آموزشی، بویژه در ارتباط با حرفه مکاترونیک، این مرکز بعنوان محل برگزاری دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است .

از جمله فعالیت های گروه هوایی مپنا، طراحی و ساخت اولین موتور هوایی طبق دانش فنی بومی بوده که بر اساس موتورهای مورد استفاده در هواپیمای بوئینگ 737 و 747 و موتورهای ایرباس 320 و 330 می باشد .

شایان ذکر است که آموزش های در حال اجرا زمینه همکاری های بعدی را فراهم می نماید و امید می رود بزودی زمینه همکاری های آموزشی متنوع بیشتری مانند تکنولوژی پهبادها بین طرفین گسترش یابد .

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101935
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب