شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/11/16 - 09:41
  • - تعداد بازدید: 883
  • - تعداد بازدیدکننده: 196
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه هم اندیشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با گروه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای ماهان برگزار شد

با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور و سیاری، مدیرعامل گروه آموزشی،پژوهشی و مشاوره ای ماهان جلسه هم اندیشی بین دو دستگاه برگزار شد.


با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور و سیاری، مدیرعامل گروه آموزشی،پژوهشی و مشاوره ای ماهان جلسه هم اندیشی بین دو دستگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این جلسه هم اندیشی با حضور  دکتر شاه پسند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دکتر سیاری، مدیرعامل گروه آموزشی،پژوهشی و مشاوره ای ماهان و همچنین مدیران ارشد  گروه ماهان و مدیران حوزه معاونت آموزش سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور در سالن بین الملل  مدرسه کسب و کار ماهان برگزار شد.


در ابتدا، معاون آموزش و مدیران سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور  برای بهبود فرایندها در گروه آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای ماهان به بیان نقطه نظرات و راهکارها پرداختند.


همچنین افق پیش روی گروه آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای ماهان  را به عنوان یک مرکز مهارتی آموزشی در حوزه بین المللی و داخلی بسیار روشن می دانستند.


سپس مشاورعالی گروه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای ماهان در مورد فعالیت های بین المللی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، نهادها و سازمان های بین المللی از جمله گروه هشت کشور مسلمان D8،سازمان اسلامی علمی، آموزشی و فرهنگی ISESCO و موسسه بین المللی غیر دولتی نیروی انسانی آلمان INWENTتوضیحاتی ارائه کرد.


وی گفت: در راستای بهره مندی هرچه بیشتر از فضاهای مغفول مانده، با توجه به عضویت ایران در این نهاد ها و حق عضویتی که پرداخت می شود ارائه شده که بتوان از ظرفیت موجود به نحو احسنت استفاده نمود.


در ادامه راجع به گروه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای ماهان و سه هلدینگ شامل هلدینگ آموزشی،دانشگاهی و مدرسه کسب و کار و 16 مرکز موجود در این هلدینگ ها توضیحاتی ارائه شد.


بنا براین گزارش، شهنواز،معاونت آموزشی مدرسه کسب و کار ماهان در زمینه سیستم آموزشی مدرسه به خصوص IOL)  تضمین یادگیری) و برنامه هایی که در مدرسه کسب و کار در حال انجام است توضیحاتی ارائه کرد.


همچنین در خصوص آموزش آفلاین مهارتی در این پلتفرم و تعیین صلاحیت حرفه ای در قالب لیگ مدیران حرفه ای توضیحاتی ارائه شد.


بنا براین گزارش، مدیر مرکز بین الملل مدرسه کسب و کار ماهان از تجارب ده ساله فعالیت های بین المللی این مرکز علی الخصوص در زمینه همکاری سه جانبه با بزرگترین مرکز آموزش های فنی و حرفه ای آلمان(BBW) پیشنهادات و راهکارهای توسعه ای را در این زمینه تسهیل فعالیت های بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه کرد.


در پایان  دو مجموعه جهت انجام تفاهم نامه ای برای توسعه فعالیت های گروه آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای ماهان در سطح کشور و همینطور همکاری گروه آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای ماهان به عنوان یک پارتنر در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه بین الملل به توافق رسیدند.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 88684
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب