شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/12/09 - 14:39
  • - تعداد بازدید: 727
  • - تعداد بازدیدکننده: 707
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

جایگاه والا و ارزشمند انفاق جان جانبازان و ایثارگران در راه دفاع از ارزش های اسلامی

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران این سازمان، جایگاه انفاق جان جانبازان و ایثارگران در راه دفاع از ارزش های اسلامی را بسیار ارزشمند برشمرد.

جایگاه والا و ارزشمند انفاق جان جانبازان و ایثارگران در راه دفاع از ارزش های اسلامی
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران این سازمان، جایگاه انفاق جان جانبازان و ایثارگران در راه دفاع از ارزش های اسلامی را بسیار ارزشمند برشمرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «محمدجواد جامه بزرگی»، از جانبازان به عنوان شهدای زنده یاد کرد و افزود: به برکت وجود جانبازان و ایثارگران، نظام جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است.
وی با اشاره به آیه شریفه قرآن که می فرماید: گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند، تصریح کرد: درخت انقلاب با خون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومندتر از قبل می‌شود و شهداء ستاره تابناکی شدند برای کسانی که در مسیر ضلالت گمراه شدند و مسیرحق را نشان دادند.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: اینکه نظام ما به رغم تلاش و توطئه‌های پیچیده دشمنان و بدخواهان، از همه تهدیدها به سلامت عبور کرده و می‌کند، به برکت ایثار شهدا، جانبازان، جاوید الاثرها و خانواده‌های فداکار این عزیزان است و ما باید این نعمت بزرگ را ارج نهیم
حضرت عباس(ع)، والاترین الگوی جوانمردی و جانبازی در راه حق است
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حضرت عباس (ع) را بهترین و والاترین الگوی جوانمردی در راه حق دانست و بیان داشت: جانبازان اسوه‌های بی بدیل ایثار و ازخودگذشتگی هستندو افزود: همه آحاد جامعه باید قدردان جانبازان و دلاور مردی‌های آنان باشند.
امیر میمنت آبادی، تصریح کرد: باید تلاش شود تاریخ شفاهی جانبازان و این سازمان ثبت و ضبط گردیده و به نسل های آتی منتقل شود تا الگوی رشد انقلابی در اختیار فرزندان این مرز و بوم قرار گیرد.
وی با اشاره به سه خصوصیت شجاعت، استقامت و وفاداری، حضرت ابوالفضل (ع)، اذعان داشت: شماجانبازان سرافراز ایران همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند شهدای زنده انقلاب اسلامی هستید و در بسط فرهنگ ایثار و شهادت، جزو تأثیرگزارترین قشر جامعه محسوب می  شوید، چراکه با بصیرت و زمانشناسی، بهترین انتخاب را برای دنیا و آخرت خود انتخاب کرده اید.
در ادامه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با بیان اینکه 20 درصد از همکاران سازمان آموزش فنی و حرفه ای از خانواده ایثارگران و 250 نفر جانباز هستند، افزود: نیروهای خدوم این سازمان با روحیه انقلابی در صحنه های خدمت رسانی تلاش کرده اند که نمونه بارز این خدمت صادقانه، ارائه آموزش های مهارتی در جهت ایجاد و پایداری اشتغال و شکوفایی ایران عزیزمان می باشد.
داود ناصری امید، خاطرنشان ساخت: جانبازان، یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌شوند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج بنهند و آنان را گرامی بدارند.   
وی در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده های آنان، گفت: از تعداد 753 نفر، 508 همکار فرآیند تبدیل وضعیت را انجام داده اند و بقیه در حال تبدیل وضعیت می باشند.  
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تأکید در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، اداره کل استان خوزستان از تاریخ 14 اسفند 1401 تا 4 فروردین 1402 میزبان همکاران و خانواده معزز در اردوی راهیان نور می باشند.
سعید ملاحسنی، خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را افتخاری بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان مکلف به برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات این عزیزان می باشد.  
نظام چوبینه مشاور ایثارگران و جانبازان، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در این حوزه، از پیگیری مطالبات ایثارگران و جانبازان و رفع موانع و مشکلات درمانی آنان خبر داد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 96781
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب