شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/09/01 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 319
  • - تعداد بازدیدکننده: 305
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف ارتقای مهارت و دانش فنی نیروی انسانی؛

تفاهم¬نامه همکاری سازمان آموزش فنی حرفه¬ای کشور و شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران منعقد شد

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از انعقاد تفاهم¬نامه همکاری سازمان و شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با هدف ظرفیت¬سازی و توانمندسازی و ارتقای مهارت و دانش فنی نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و با تاکید بر آموزش¬های مهارتی و سنجش و ارزشیابی مهارت¬ها، تربیت مربیان خبر داد.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از انعقاد تفاهم­نامه همکاری سازمان و شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با هدف ظرفیت­سازی و توانمندسازی و ارتقای مهارت و دانش فنی نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و با تاکید بر آموزش­های مهارتی و سنجش و ارزشیابی مهارت­ها، تربیت مربیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان و  شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با هدف ظرفیت سازی و توانمندسازی و ارتقای مهارت و دانش فنی نیروی انسانی مورد نیاز شرکت با تاکید بر آموزش های مهارتی و سنجش و ارزشیابی مهارتها، تربیت مربیان برای ارائه دوره های مهارتی مورد نیاز و ارائه خدمات فنی و مشاوره ای سازمان با استفاده از ظرفیتها و امکانات موجود طرفین تفاهم نامه به امضای «محمدرضا شاه پسند»، معاون آموزش سازمان و  «عظیم کوهستانی» مدیر اجرایی شهرک پتروشیمی مکران رسید.

معاون آموزش سازمان با اعلام این خبر گفت: گروه هدف این تفاهم­نامه نیروی کار و تکنسین­های بومی مورد نیاز شرکت و پیمانکاران مورد تأیید جهت فعالیت در پروژه­های شهرک پتروشیمی مکران واقع در منطقه آزاد چابهار، به­منظور ایجاد و توسعه استان سیستان و بلوچستان است.

محمدرضاشاه پسند ارائه خدمات فنی و مشاوره­ای "سازمان" شامل احداث کارگاه­های آموزشی، خرید تجهیزات و .... در مرکز آموزش و مهارت­افزایی پتروشیمی مکران و طراحی و ارائه دوره­های آموزشی جهت تربیت نیروی کار و تکنسین­های فنی مورد نیاز "شرکت" در دوران ساخت­وساز پروژه­های پتروشیمی و دیگر صنایع استان سیستان و بلوچستان و استان­های مجاور از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه خواند.

وی دیگر اهداف تفاهم نامه مذکور را برنامه­ریزی و اجرای دوره­های ویژه مربیان توسط "سازمان" جهت آموزش دوره­های مورد نیاز "شرکت" و طراحی و اجرای دوره­های فنی و حرفه­ای مورد نیاز دوران بهره­برداری از مجتمع­های پتروشیمی و دیگر صنایع نام برد.

این گزارش می افزاید: مدت اعتبار این تفاهم­نامه 3 سال بوده و در صورت رضایت­مندی طرفین همکاری­های دو جانبه ادامه خواهد یافت.

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93511
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب