شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/10/10 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد:

تدوین 44 عنوان جدید استاندارد مورد نیاز برای مهارت آموزی به روشندلان

معاون آموزش سازمان از گسترش همکاری های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با انجمن روشندلان کشور با تدوین 44 عنوان جدید استاندارد مورد نیاز انجمن مخاطبین خبر داد.

معاون آموزش سازمان از گسترش همکاری های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با انجمن روشندلان کشور با تدوین 44 عنوان جدید استاندارد مورد نیاز انجمن مخاطبین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،«محمدرضاشاه پسند» با اعلام این خبر گفت: در دومین نشست مشترک سازمان با انجمن نابینایان شرکت تولید کننده تجهیزات ویژه نابینایان که با هدف بررسی راهکارهای مهارت آموزی به این گروه مخاطب برگزار شد، مقرر گردید توسط دفتر پژوهش و برنامه ریزی و سنجش صلاحیت  اقدامات لازم در خصوص تدوین 44 عنوان جدید استاندارد مورد نیاز انجمن نابینایان صورت پذیرد.

وی افزود: در خصوص  خرید تجهیزات ویژه نابینایان مقرر شد بعد از بررسی اثر بخشی  6کارگاه تجهیز شده و نتایج طرح پژوهشی نسبت به تصمیم گیری در این خصوص توسط دفتر نظارت و بهسازی و هدایت شغلی اقدام لازم به عمل آید.

شاه پسند بیان داشت: بر اساس تصمیم گیری های به عمل آمده، مرکز ملی تربیت مربی و دفتر نظارت و بهسازی و هدایت شغلی تربیت مربیان مورد نیاز جامعه نابینایان و برنامه ریزی های لازم را بر عهده خواهند داشت.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از نیاز سنجی از رشته های مورد نیاز نابینایان برای  راه اندازی 15 کاگاه ویژه نابینایان در 15 استان با همکاری با همکاری انجمن و سازمان بهزیستی زیر نظر سازمان خبر داد و افزود: آموزشگاههای آزاد با شرکتها و موسسات مرتبط در خصوص تامین اعتبار خرید تجهیزات مورد نیاز نابینایان در راستای مسولیت اجتماعی مکاتبات لازم را انجام خواهئد داد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 94552
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب