شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/03/31 - 13:24
  • - تعداد بازدید: 326
  • - تعداد بازدیدکننده: 321
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تدوین و اجرای طرح نظارت جامع مهارت با محوریت مربیان و مراکز آموزشی به عنوان دو رکن مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سرتیم نظارتی طرح نظارت جامع مهارت (نجم) در استان البرز، بیان داشت: طرح نظارت جامع مهارت با محوریت مربیان و مراکز به عنوان دو رکن مهم این سازمان هم راستا با طرح نهضت ملی مهارت آموزی تدوین شده و در حال اجرا می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، «سیدمازیار علوی»، استقرار نظام مولدسازی، افزایش بهره وری مراکز و کیفیت بخشی به آموزشهای مهارتی را از مهمترین اهداف اجرای طرح نظارت جامع مهارت در سراسر کشور عنوان کرد.
رتیم نظارتی طرح نجم در استان البرز خاطرنشان کرد: تیم ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در تمامی کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور، وضعیت فعلی کارگاهها را از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار می دهند تا برنامه ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای مهارتی و ارتقای سطح مراکز صورت گیرد. وی مربیان و مراکز آموزشی را به عنوان دو رکن اصلی سازمان که نقش مهمی در ارتقای سطح حکمرانی و‌ تحقق اهداف کمی و کیفی آموزش های مهارتی هم راستا با طرح نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب دارد، خواند و گفت: با رصد فعالیت ها و شناسایی فرصت ها و چالش ها،اطلاعات جامعی از ظرفیت کارگاه ها و مراکز آموزشی و قابلیت منابع انسانی در اختیار مدیران قرار می گیرد.
گفتنی است در این نظارت که با همراهی مدیرکل استان البرز انجام شد، از بیش از ۷۰ کارگاه آموزشی در ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بازدید بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101352
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب