شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/02/04 - 09:12
  • - تعداد بازدید: 879
  • - تعداد بازدیدکننده: 849
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با محوریت طرح استعداد یابی مهارتی نوجوانان؛

بیست و یکمین جلسه کارگروه تخصصی راهبری و هماهنگی در سیاست گذاری برگزار شد

بیست و یکمین کارگروه تخصصی کارگروه تخصصی راهبری و هماهنگی در سیاست گذاری با حضور «غلامحسین حسینی نیا» دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی با محوریت سیاست گذاری و تصمیم گیری در خصوص «طرح استعداد یابی مهارتی نوجوانان» در دبیرخانه شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از دبیرخانه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی، ارائه گزارش فعالیت کارگروه فرعی تدوین سند سیاست های لازم برای توسعه مشارکت بهره برداران و نظام های حرفه ای، انتخاب رئیس و نایب رئیس کارگروه تخصصی راهبری و ... از دیگر محوریت های برگزاری این کارگروه تخصصی بوده است.  

در این کارگروه، ارائه گزارش فعالیت کار گروه فرعی تدوین سند سیاست های لازم برای توسعه مشارکت بهره برداران و نظام های حرفه ای توسط «فتحیان» نماینده دانشگاه علمی-کاربردی، تصمیم گیری در خصوص طرح استعداد یابی مهارتی نوجوانان بر اساس ردیف (7) بند (ب) ماده (7) آیین نامه اجرایی قانون نظام جامع و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در انتخابات برگزار شده در این جلسه و با رأی اعضاء، «اصغر کشت کار» به عنوان رئیس کار گروه و «عابدی» به عنوان نماینده رئیس معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، بیست و یکمین کارگروه تخصصی راهبری و هماهنگی در سیاست گذاری و تصمیم گیری در خصوص «طرح استعداد یابی مهارتی نوجوانان» در تاریخ 30 فروردین ماه سال 1402 در دبیرخانه شورا برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 98993
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب