شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/01/26 - 12:24
  • - تعداد بازدید: 735
  • - تعداد بازدیدکننده: 724
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیست و سومین کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای

بیست و سومین کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای تشکیل شد

بیست و سومین کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای برگزار شد 
بیست و سومین کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای با حضور «غلامحسین حسینی نیا» دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در دبیرخانه شورا  روز سه شنبه 22 فروردین ماه سال 1402 برگزار شد.  
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از دبیرخانه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی، بررسی شیوه نامه جذب و بکارگیری ارزیابان صلاحیت حرفه ای و انتخاب رئیس و نایب رئیس کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای از محوریت های برگزاری این کارگروه تخصصی بوده است.  
در این کارگروه، دبیر شورای عالی ضمن تبیین موضوع صلاحیت حرفه ای و نقش کلیدی آن در برنامه های دبیرخانه، با اعضاء کارگروه به گفتگو پرداختند. 
در ادامه نماینده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گزارشی از پیشرفت جلسه فرعی موضوع شیوه های جذب و بکارگیری ارزیابان صلاحیت حرفه ای را ارائه کرد. 
در پایان این کارگروه و با رأی اعضاء، «آرمین شیروانی» از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس و «محمدعلی شیرینی» از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  ایران به عنوان نایب رئیس کارگروه برای یک دوره یک ساله انتخاب و از زحمات «سیدعلی موسوی» رئیس پیشین کارگروه تقدیر به عمل آمد. 
بر اساس این گزارش، بیست و سومین کارگروه تخصصی صلاحیت حرفه ای در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.
  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 98781
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب