شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/02/12 - 12:24
  • - تعداد بازدید: 733
  • - تعداد بازدیدکننده: 706
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم؛ پیام تبریک معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مربیان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، از تلاش‌های معلمان ارجمند به ویژه مربیان تلاشگر سازمان آموزش فنی و حرفه ای  قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، متن کامل پیام تبریک غلامحسین حسینی نیا، بدین شرح است:

 

مربیان ارجمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

با سلام  و تحیت

بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت ، ترقی و توسعه در جوامع پیشرفته نشان می دهد که همه این کشور ها از آموزش های مؤثر و به روز برخوردارند و تبلور این آموزش ها در تربیت نیروهای انسانی متعهد، متخصص و ماهر می باشد. در دنیای امروز که علم و تکنولوژی با رشد و گسترش وسیع و جهان شمول به عنوان عامل مهم و اساسی در فرایند رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری به حساب می آیند، توجه روزافزون به نوع و گسترش آموزش های مهارتی ضرورتی انکار ناپذیر است که ناشی از آهنگ سریع تغییرات در عرصه های مختلف فعالیت های اقتصادی، اجتماعی جوامع می باشد.

مربیان  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تلاش در جهت ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم  و به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی به عنوان اصلی ترین رکن این سازمان، موفقیت افراد در موقعیت های متفاوت زندگی، اجتماعی و شغلی را فراهم می آورند.

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز تجلیل از مقام والای آن استاد یگانه و همه انسان‌هایی است که در کسوت تعلیم برای تعالی و سرافرازی کشور عزیز ایران تلاش می‌کنند. اینجانب این مناسبت را به تمامی معلمان ارجمند به ویژه مربیان تلاشگر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که با عشق، در جهت توسعه مهارت آموزی در جامعه گام برمی دارند، تبریک عرض نموده  و عاقبت به خیری را برای همگان مسئلت می نمایم.

روزتان مبارک و روزگارتان سرشار از سلامتی

 

غلامحسین حسینی نیا

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 99371
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب