شعار سال
شنبه 06 مرداد 1403
  • 1403/02/25 - 21:18
  • - تعداد بازدید: 537
  • - تعداد بازدیدکننده: 451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهره گیری از خرد جمعی عاملی مهم در پیشبرد توسعه مهارت آموزی در کشور می باشد/ برنامه هفتم توسعه بر اساس مهارت بازنگری و تدوین شد

عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجمتاعی در جمع رؤسای مراکز استان گلستان در یازدهمین سفر خود به این استان، بهره گیری از خرد جمعی را عامل مهمی در پیشبرد توسعه مهارت آموزی در کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فضای همدلی وهمکاری در استان گلستان را عامل موفقیت در برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی خواند و گفت: سفرهای استانی پیشین با هدف بهره گیری از خرد، تجربیات و دانش ارزشمند همکاران در اقصی نقاط کشور که برداشت ها و تجربیات آنان عینی تر می باشد، صورت پذیرفته است.

وی ارائه آموزش های مهارتی متناسب با آمایش منطقه را از راهبردهای جدی سازمان عنوان و تصریح کرد: مأموریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای، کلان است و با مدیریت جمعی می توانیم مأموریت های ذاتی سازمان برای آحاد مختلف جامعه را محقق کنیم.

معاون وزیر با تأکید بر توسعه مراکز جوارکارگاهی در کنار صنایع و بنگاه های اقتصادی، خاطرنشان ساخت: به دنبال توسعه آموزش های مهارتی در جوار صنایع به روز باشید.

برنامه هفتم توسعه بر اساس مهارت بازنگری و تدوین شد

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه بر اساس مهارت بازنگری و تدوین شده است، گفت: توسعه نهضت مهارت آموزی به مسأله مهم کشور تبدیل شده است و تصویب اساسنامه سازمان، جایگاه مهارت آموزی را در اسناد مهم کشور نظیر مهارت آموزی مستمر شاغلین و اختصاص نیم در هزار مزد کارگران توسط کارفرمایان برای کسب این آموزش ها و دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و ... مشهود است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه انسجام و همدلی برای نظام دارای اهمیت فراوان است بر ضرورت ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین کارکنان سازمان، بر عدم انتشار اخبار منفی و حاشیه سازی و در مسیر صحیح انجام تکالیف محوله، تأکید کرد.

ضرورت شناسایی سوژه های ناب مهارتی

وی شناسایی سوژه های ناب مهارتی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی که به فراوانی یافت می شود و معرفی آنان به رسانه ملی در جهت آشنایی جامعه با خروجی آموزش های فنی و حرفه ای را تکلیف بزرگ در جهاد تبیین عنوان کرد.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 112918
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب