شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/08/09 - 13:09
  • - تعداد بازدید: 1215
  • - تعداد بازدیدکننده: 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزیدگان سومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر اصفهان معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر اصفهان، با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معرفی شدند.

 


برگزیدگان سومین دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر اصفهان، با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سومين دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان و گروه كارخانجات آجر نماچين به عنوان حامی مالی این دوره از مسابقات،  همزمان با بیست و چهارمين نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاريخ 6 لغايت 8  آبان ماه سال جاري برگزار شد.


بنا بر این گزارش، این مسابقات طی 3 روز و با حضور 44 شرکت کننده از استان های کردستان، کرمانشاه، یزد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، قم، یزد و اصفهان برگزار شد.


در این دوره از مسابقات، رسول گل محمدی و سیدمهدی سجادی از استان اصفهان مقام نخست، محمدصدیق آذری و علیرضا سالاری از استان خراسان جنوبی مقام دوم و علیرضا علی آبادی و عباسعلی اکبری از استان اصفهان مقام سوم را کسب کردند.


این مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقای شاغلان و ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه ای بین شاغلان و شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی برگزار شد.


بر اساس این گزارش، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی، رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای را توجه به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: وظیفه بخش دولتی حمایت، هدایت و نظارت بر بخش خصوصی می باشد.


 وی در پایان با قدردانی از دست اندرکاران این دوره از مسابقات و همچنین رقابت کنندگان گفت: ایجاد تعامل بین بخش دولتی و خصوصی، به اعتلای فرهنگ مهارت آموزی منجر می شود.


 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 86981
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب