شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/09/08 - 15:05
  • - تعداد بازدید: 272
  • - تعداد بازدیدکننده: 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد

برگزاری چهارمین مرحله ی آزمون راهداری آذرماه 1401

علی حسین شهریور )معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت( اعلام کرد: در راستای اجرایی نمودن توافق نامه فی ما بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف تعیین مهارت شاغلین حوزه حمل و نقل، چهارمین مرحله آزمون راهداری سال 1401، در روز پنج شنبه 10آذرماه سال جاری برگزار می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد:

برگزاری چهارمین مرحله ی آزمون راهداری آذرماه 1401

علی حسین شهریور )معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت( اعلام کرد: در راستای اجرایی نمودن توافق نامه فی ما بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف تعیین مهارت شاغلین حوزه حمل و نقل، چهارمین مرحله آزمون راهداری سال 1401، در روز پنج شنبه 10آذرماه سال جاری برگزارمی شود.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در چهارمین مرحله آزمون راهداری که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از ساعت 8 صبح روز سه شنبه  8 آذر ماه لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 9 آذر ماه سال جاری با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.portaltvto.com   و درج مشخصات فردی، می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت افزود : تعداد 8214 نفر در چهارمین مرحله آزمون راهداری شرکت نمودند که از این تعداد 8178 نفرمرد و 36 نفر زن می باشند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

در ادامه شهریور گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها، برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده، مراجعه نمایند.

وی در پایان بیان داشت: گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای، یکی از معتبرترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی، پس از قبولی در آزمون های سنجش مهارت، برای متقاضیان پذیرفته شده، صادر می‌گردد .

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93739
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب