شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/12/03 - 15:17
  • - تعداد بازدید: 519
  • - تعداد بازدیدکننده: 517
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم تجلیل از سرپرستان ورزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

برگزاری مراسم تجلیل از سرپرستان ورزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مراسم تجلیل از دست اندرکاران و سرپرستان ستادی رشته های ورزشی هدف از ترغیب کارکنان به انجام ورزش را ایجاد سلامتی و نشاط برای آنان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «داود ناصری امید»، با اشاره به نقش بی بدیل ورزش در توانمندسازی کارکنان، گفت: ورزش از لحاظ فیزیولوژی نقش بسزایی در سلامت جامعه و سرمایه های انسانی دارد توسعه و ترویج ورزش در بین کارکنان با توجه به تأکیدات مکرر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت پذیرفته است.  
وی با تأکید بر حفظ سلامت سرمایه انسانی سازمان، بیان داشت: سازمان های پیشرو در رویارویی با چالش های جدید محیطی نظیر  ابهام، عدم اطمینان، رقابت دائمی و تغییرات پر شتاب، بیش از هر زمان دیگر، نیازمند نیروی انسانی توانمندی هستند که بتوانند در کمترین زمان ممکن، خود را با این شرایط جدید وفق داده و از این رهگذر، سازمان را در دستیابی به اهداف خود یاری دهند.  
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، افزود: ضروری است مدیران علاوه بر قراردادن راهبرد جذب بهترین ها در اولویت برنامه ریزی های استراتژیک خود، به طور مستمر به توسعه مهارت کارکنان بپردازند." توانمند سازی"، شاهراهی است که به کارکنان کمک می کند تا به آنچه که در انجام وظایف محوله سازمانی و شکوفایی استعدادشان نیاز دارند، دست یابند. از طرفی، امروزه ورزش به عنوان یک پدیده مهم در تمامی جوامع انسانی مطرح است وآثار خارق العاده و منحصر به فرد "ورزش، حرکات منظم بدنی و تربیت بدنی" در سلامت و شادابی جسم و مهم تر از آن بالندگی روح و روان انسان، بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در ادامه اظهار داشت : ترغیب و تشویق عموم کارکنان به شرکت مستمر در امور ورزش های همگانی به عنوان مهم ترین سرمایه سازمان، امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که می بایست با تدوین برنامه های ویژه و موثر در طول سال، مسیر دستیابی به اهداف بیش از پیش هموار گردد.
دبیر شورای تحول و بازآفرینی امور رفاهی کارکنان تصریح کرد: در راستای توسعه و تعمیم امر ورزش و تعالی جسمی و روحی کارکنان، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این خصوص الزامی است و حمایت همه جانبه مسئولین ارشد سازمان در تحقق این مهم قطعی است .
ناصری امید در پایان اظهار داشت: به منظور حفظ و ارتقاء روحیه تمامی همکاران، برگزاری تورهای کوهنوردی، گردشگری و پیاده روی برای کارکنان و اعضاء خانواده ضروری است و مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها نیز برنامه ریزی و اهتمام لازم را در این خصوص انجام دهند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 96486
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب