شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/04/20 - 07:36
  • - تعداد بازدید: 7471
  • - تعداد بازدیدکننده: 7447
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره کارگاهی فشرده سیستم های اتوماسیون فرآیند برای شرکت موتورهای هوایی مپنا در دپارتمان الکترونیک مرکز ملی تربیت مربی

دوره کارگاهی فشرده سیستم های اتوماسیون فرآیند برای شرکت موتورهای هوایی مپنا در دپارتمان الکترونیک مرکز ملی تربیت مربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی، با حضور تعدادی از کارشناسان و مدیران شرکت موتورهای هوایی مپنا دوره فشرده ( بوت کمپ ) سیستم های اتوماسیون فرآیند در دپارتمان الکترونیک مرکز تربیت مربی برگزار گردید.

بنابراین گزارش دوره اتوماسیون فرآیند با استفاده از سیستم های سیالات پیشرفته اجرا گردید و در این سیستم، فرآیندهایی نظیر عکس العمل سیالاتی از نوع هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین بخش های ابزار دقیق شامل سنسورها و عملگرهای آنالوگ و دیجیتال که از جهات مختلف در خصوص تئوری عملکرد مشابه به سیستم های هوایی و قطعاتی از موتور هواپیما دارد بررسی گردید.

 این دوره بر اساس هماهنگی صورت پذیرفته بین شرکت هوایی مپنا و مرکز ملی تربیت مربی برگزار گردید که در این دوره نخبگان و متخصصین هوایی کشور از گروه مپنا در آن حضور یافتند. شرکت کنندگان این دوره متخصصین نخبه در حوزه مکاترونیک، کنترل و مکانیک مجموعه هوایی مپنا هستند که با توجه به رسالت شرکت هوایی مپنا که در حوزه طراحی، ساخت و تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی (هواپیماهای مسافربری) نظیر موتور CFM مشغول به فعالیت هستند.

با علم بر پتانسیل طرفین امید است همکاری و تعامل بیشتر بین مرکز تربیت مربی و شرکت هوایی مپنا در آینده ای نزدیک توسعه یابد و کمک بسزایی به ارتقا دانش طرفین در زمینه هوایی و همچنین پهپادها در ناوگان هوایی کشور گردد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 102183
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب