شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/08/02 - 11:14
  • - تعداد بازدید: 3066
  • - تعداد بازدیدکننده: 239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف ترویج و گسترش فرهنگ وقف مهارتی صورت گرفت؛

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف بازدید کرد

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف بازدید کرد


حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف با محوریت نوآوری و شرکت‌ های دانش بنیان بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین حسینی‌نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور طی نشستی با حجت الاسلام والمسلمین، سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیدار و گفت‌ و گو کرد.


بنا براین گزارش این نمایشگاه به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با موضوعاتی همچون حمایت از مؤسسات دانش‌بنیان، خدمات فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفان، بهره‌وری موقوفات، عمران و آبادانی در محوطه ساختمان شهید مطهری سازمان اوقاف و امور خیریه به مدت یک هفته برپا شده بود.  


در حاشیه این بازدید، نشستی صمیمی میان حسینی‌نیا،  رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای ارتقای همکاری های دوجانبه  با هدف جلب نظر واقفان به امر توسعه و تجهیز کارگاه‌های مهارت آموزی  و اهمیت و ضرورت آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط امروز کشور برگزار شد.


شایان ذکر است، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اقداماتی است که سازمان اوقاف در سال‌های گذشته به آن اهتمام داشته است.


 ایجاد مراکز نوآوری مثل مرکز نوآوری نوفل لوشاتو که مرکزی‌ متشکل‌ از‌ یک‌ یا‌ چند‌ تیم‌ نوآور‌ است که‌ با‌ همکاری‌ مراکز‌ تحقیقاتی‌ و‌ شرکت‌های‌ متقاضی‌ محصولات جدید‌ در‌ یک‌ حوزه‌ تخصصی‌ در‌ چارچوب‌ برنامه‌ای‌ بلندمدت‌ با‌ هم‌ همکاری‌ می‌کنند از جمله دستاوردهای این سازمان در سال‌های گذشته است.


 این‌ مراکز‌ تمام‌ فعالیت‌های‌ مربوط‌ به‌ نوآوری‌ از‌ الهام‌، ایده‌ تا‌ آماده ‌کردن‌ پروتوتایپ‌ را‌ در‌ قالبی‌ درون‌سازمانی‌ انجام‌ می‌دهند.



 

  • گروه خبری : اخبار استانها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 86924
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب