شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/21 - 15:01
  • - تعداد بازدید: 872
  • - تعداد بازدیدکننده: 231
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

با حضور علی حسین شهریور، معاون پژوهش و برنامه ریزی و سنجش صلاحیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشکلات ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چوار بررسی شد

علی حسین شهریور در سفر به استان ایلام با حضور در استانداری ایلام با احمد کرمی معاونت عمرانی استانداری ایلام دیدار کرد.

علی حسین شهریور در سفر به استان ایلام با حضور در استانداری ایلام با احمد کرمی معاونت عمرانی استانداری ایلام دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان ایلام؛ علی حسین شهریور، در جهت حل مشکل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای مورت از توابع شهرستان چوار در محل استانداری ایلام با احمد کرمی دیدار کرد.


بنابراین گزارش، در این دیدار شهریور، ضمن خرسندی از سفر به استان ایلام به تشریح برنامه های سازمان آموزش اداری کشور پرداخت و نقش آموزش‌های مهارتی را در توسعه اقتصادی کشور و برون رفت از شرایط سخت کنونی مهم و کلیدی بیان کرد و اظهار داشت: با ترویج رشته‌های مهارتی زود بازده و آورده‌های مالی در حد ده میلیون تومان به رونق اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت اشتغال جوانان کمک کرد.


ایشان در ادامه به مشکل مالکیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای مورت از توابع شهرستان چوار اشاره کرد و افزود: با توجه به نوپا بودن این شهرستان انتظار می رود که مسئولین محلی اهتمام لازم جهت حل مشکل مالکیت این مرکز به عمل آورند.


در ادامه این دیدار احمد کرمی، ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از این دیدار، آموزش‌های فنی و حرفه ای را در بهبود شرایط کنونی ترغیب جامعه به سمت جامعه مهارت محور مهم دانست.


 احمد کرمی، در ادامه ضمن تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه چوار و کمالوند، فرماندار شهرستان تأکیدات لازم را جهت حل مشکل مالکیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیان داشت.


در ادامه این جلسه علي رشيدي، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، به راه اندازی بازارچه مهارتی جنب ترمینال مسافرتی با ظرفیت 90 غرفه بیست متری اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل مناسب مکانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایلام و همجواری آن با بلوار ترمینال مسافربری ایلام و تردد شهروندان و مسافران و زوار عراقی در این مسیر میتوان با راه اندازی غرفه های مهارتی مختلف کسب و کارهای متنوعی را در این راسته ایجاد نمود و جوانان مهارت دیده را با هزینه های مرقون به صرفه در این غرفه ها به کسب و کار مناسب صوق داد.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87275
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب