شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/01/22 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 604
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شد؛ ارائه برنامه های سال 1401 سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در جلسه امروز این کمیسیون و ارائه برنامه ریزی های این سازمان برای سال 1401 خبر داد.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در جلسه امروز این کمیسیون و ارائه برنامه ریزی های این سازمان برای سال 1401 خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،رضا حاجی پور در تشریح جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمانان امروز جلسه باقری معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان و حسینی نیا، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور بودند، گفت: امروز در ابتدا معاون آموزشی وزیر بهداشت در کمیسیون حضور یافت و نسبت به روند آموزشی وزارت بهداشت و درمان توضیحاتی ارائه کردند.


وی افزود: دکتر حسینی نیا، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور مهمان دیگر جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات بودند که گزارشی در خصوص روند برنامه ریزی های سال 1401 این سازمان بر اساس منویات مقام معظم رهبری ارائه کردند.


همچنین در حوزه کارآفرینی و آموزش از جمله بحث حرفه آموزی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی توسط سطوح مختلف جامعه مطالبی ارائه شد و با توجه به اینکه نمایندگان کمیسیون از نقاط مختلف کشور می باشند، آسیب شناسی های خود طی این دو سال  در خصوص مسائل آموزشی را مطرح کردند.


نماینده مردم آمل خاطرنشان کرد: به طور مثال خودم در خصوص امکانات و ظرفیت هایی که در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهرستان آمل وجود دارد صحبت کردم، که بالطبع خیلی قوی‌تر از آموزش های دانشکده های فنی و حرفه ای و حتی آموزش های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش است.


حاجی پور گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمل امکانات بسیاری در حوزه های آموزشی و مهارت آموزی دارد ولی بهره برداری کمی از این امکانات صورت می گیرد.


وی افزود: همچنین اطلاع رسانی در این رابطه در سطح شهر صورت نگرفته و به ندرت است و احساس می کنم که با فضای بسته ای در این رابطه مواجه هستیم که درباره دلایل آن از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توضیح خواستیم و قرار شد این موضوعات را بررسی کنند.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 90993
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب