شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/06/11 - 06:52
  • - تعداد بازدید: 630
  • - تعداد بازدیدکننده: 581
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید از کارگاه ها و دیدار با مربیان و کارکنان استان البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از بازدید و دیدار با مربیان و کارکنان استان البرز خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از بازدید و دیدار با مربیان و کارکنان استان البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، امیر میمنت‌آبادی به ترتیب از مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرهای اشتهارد، نظرآباد، هشتگرد و فردیس بازدید وبا کارکنان ومربیان دیدار وگفتگو کرده‌است.

میمنت‌آبادی خبر داد: جابجایی اموال و تجهیزات در بین مراکز و کارگاه‌های استان برحسب نیاز هرکارگاه تسهیل شده ودر راستای دستیابی و تحقق اهداف آموزش مهارتی تقاضا محور می باشد ،وی در پاسخ به اعلام نیاز روسای مراکز ؛تاکید کرد؛تخصیص مجوز به‌کارگیری مربیان وظیفه از بین داوطلبان بومی براساس نیاز هر کارگاه اجرایی می گردد.

وی افزود: لزوم ایجاد انگیزه برای پرسنل با پرداخت رفاهیات و اضافه‌کار بیشتر به کارکنانی که در مراکز اقماری فعالیت دارند، به‌خصوص مربیان با اولویت بیشتر از برنامه‌های ریاست جدید سازمان است.

امیر میمنت‌آبادی گفت: مقرر گردید که درآمدهای هر کارگاه به‌صورت ویژه، صرف تجهیز آن کارگاه و تأمین مواد مصرفی شده و به‌طور مستقیم به دریافتی مربیان و کارکنان مرکز کمک شود و از مربیان خلاق و نوآور در قالب طرح ویژه حمایت می شود.

وی بیان داشت: کارگاه‌هایی که فاقد مربی هستند، فرآیند مولدسازی وفعال نمودن آنها از طریق بخش خصوصی شروع گردد.

میمنت‌آبادی اظهار داشت: در صورت داشتن طرح جدید؛به‌صورت الگو به سایر مراکز معرفی شده وبه طرق مختلف مورد حمایت قرار داده می شود.

وی در پایان گفت: لزوم تجدیدنظر درخصوص واگذاری اختیارات بیشتر از نقاط مشترک درخواست اغلب رؤسای مراکز بوده است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 104695
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب