شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1400/09/06 - 14:05
  • - تعداد بازدید: 801
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کشور در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی ایمنی برق در استان البرز افتتاح شد

اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کشور در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی ایمنی برق، با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در استان البرز افتتاح شد.

 


اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کشور در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی ایمنی برق، با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در استان البرز افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز؛ با حضور محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، بهزاد غفاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، معاونین، رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان و همچنین معاون دفتر آموزشگاه‌های آزاد، سازمان آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، رضا نیک پیام، مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نوید الکترو ایمن پارسیس، به عنوان اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی ایمنی برق در سطوح ولتاژی برق فشار ضعیف، متوسط و قوی در استان البرز افتتاح شد.


بنا براین گزارش، در این مراسم محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با اشاره به توسعه تکنولوژی برق و پیچیده‌تر شدن مخاطرات آن و وجود خطا‌های انسانی، به ضرورت برنامه ریزی آموزشی ایمنی برق و استفاده از تجهیزات تخصصی در حین کار تاکید کرد.


شاه پسند، یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که باید پیگیری شود، حضور شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین در جهت بومی سازی تجهیزات ایمنی برق است.


رضا نیک پیام، مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نوید الکترو ایمن پارسیس، ضمن ارایه گزارشی از روند تجهیز و تأسیس آموزشگاه گفت: این مجموعه حاصل ۲۵ سال تجارب گوناگونی است که در مدیریت برق در صنایع و در صنعت برق در سطوح ولتاژی برق فشار ضعیف، متوسط و قوی کسب شده است.


وی افزود: در این موسسه تلاش شده جدیدترین تجهیزات و ابزار ایمنی برق در کنار آموزش‌های کارگاهی ارائه گردد تا فراگیران بطور ملموس با این تجهیزات و نحوه بهره برداری از آنها آشنا شوند.


 مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نوید الکترو ایمن پارسیس، خاطر نشان کرد: این موسسه در نظر دارد با اضافه کردن رشته‌های تخصصی در حوزه برق به متقاضیان سرویس دهی کند.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 87166
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب