شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/03/10 - 11:01
  • - تعداد بازدید: 343
  • - تعداد بازدیدکننده: 335
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاه های آزاد

تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاه های آزاد منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی، تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی فی مابین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاه های آزاد با مرکز ملی تربیت مربی در راستای توانمندسازی و بهره مندی مهارتی مشاغل منعقد گردید.

در آغاز نشست باجولوند، رئیس مرکز ملی تربیت مربی، به وظایف و مسئولیت اجتماعی مرکز و کانون در ارائه آموزش های مهارتی اشاره نمود و گفت: ظرفیت های بخش خصوصی ارزشمند است و با توجه به روند رشد تکنولوژی و فناوری  های نوین، آموزش ها می بایست به سرعت به سوی مشاغل آینده با هدف اشتغال زایی جوانان جویای مهارت حرکت کند. رئیس مرکز ملی تربیت مربی از حضور بخش خصوصی در نهضت ملی مهارت آموزی استقبال کرد و بیان داشت: در حال حاضر با مشارکت صنعت، هشت آکادمی تخصصی، تجهیز و در حال بهره برداری می باشد. باجولوند از ایجاد قطب هوشمند سازی کشور و آکادمی گوهر سنگ در مرکز ملی تربیت مربی خبر داد و در پایان در هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای به بهره برداری برسد.

اکبری رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی نیز افزود، هدف از این همکاری، کیفیت بخشی به آموزش ها در حوزه آموزشگاه های آزاد است و در نظر داریم از خبرگان مهارتی، جهت برنامه ریزی و اجرای آموزش ها بهره بگیریم نیاز سنجی آموزشی بخش خصوص بسیار مهم است و از اولویت های این کانون می باشد.

در پایان نشست تفاهم نامه همکاری آموزشی و پزوهشی منعقد شد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 100631
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب