شعار سال
شنبه 06 مرداد 1403
  • 1403/03/09 - 15:59
  • - تعداد بازدید: 233
  • - تعداد بازدیدکننده: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کارگروه توسعه مهارت آموزی در زاهدان مطرح شد:

استان سیستان و بلوچستان به یک کارگاه بزرگ جهش تولید تبدیل شده است که این مهم با نیروی انسانی توانمند و با ارتقاء جایگاه مهارت آموزی میسر می شود

در کارگروه توسعه مهارت آموزی استان سیستان و بلوچستان، کرمی استاندار بر تقویت مهارت آموزی در استان اشاره کرد و افزود: استان به یک کارگاه بزرگ برای توسعه همه جانبه  و جهش تولید تبدیل شده است که این مهم  با نیروی انسانی توانمند و با ارتقاء جایگاه مهارت آموزی میسر میشود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، کارگروه توسعه مهارت آموزی استان سیستان و بلوچستان به ریاست محمد کرمی استاندار،امیر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع،مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی وامور بین الملل سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور،مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و جلیل شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

در این جلسه امیر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با دعوت از از سرمایه گذاران و علاقه مندان استان جهت توسعه مهارت آموزی، افزود: با توجه به پتانسیل های بالای اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان میتوان با ترکیب مهارت، خلاقیت و مشارکت مردم و حمایت های دولت به جهش تولید رسید.

مهدی فتاحی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی وامور بین الملل سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، تلاش های مسئولین استان در امر مهارت آموزی را ستودنی عنوان کرد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان یکی از استان های موفق در بحث مهارت است.

وی در ادامه بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن موقعیت راهبردی بازرگانی-ترانزیتی و دارا بودن باغات استوایی و همچنین جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی و نیز صنعت در حال رشد از توانایی و ظرفیت بالایی برای توسعه برخوردار است.

در پایان از جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان به جهت کسب رتبه اول در برنامه ابلاغی۱۴۰۲ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و هنمچنین از امیر رضا غلامی نوجوان مدال آورا طلا در مسابقات بین المللی مهارت توسط محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 113390
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب