شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1401/06/16 - 11:37
  • - تعداد بازدید: 330
  • - تعداد بازدیدکننده: 310
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

از سوی شورای هماهنگی امور فرهنگی اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ برنامه های بزرگداشت چهل و دومین مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

رئیس شورای امور فرهنگی اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برنامه های بزرگداشت هشت دفاع مقدس را اعلام کرد.


رئیس شورای امور فرهنگی اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، برنامه های بزرگداشت هشت دفاع مقدس را اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  محمد جواد جامه بزرگی، در این شورا که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تقدیر ز حضور اعضا و اقدامات صورت گرفته برای پیاده روی فرهنگی ایام اربعین، از برگزاری مسابقه عکس و فیلم یک دقیقه ای، اسکان همکاران در کربلای معلی و مسیر پیاده روی، خبر داد.


وی در ادامه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدای سازمان و حضور بر مزار شهدا و عطر افشانی قبور مطهر، تبلیغات محیطی، آذین بندی، پخش سرودهای آئینی دفاع مقدس و تصاویر از تلویزیون شهری و پذیرایی در نخستین روز هفته دفاع مقدس از همکاران و ... از برنامه های فرهنگی اجرایی این هفته می باشد.


رئیس شورای امور فرهنگی اجتماعی اذعان داشت: علاوه بر این مسابقه آموزشی «مهارت مقاومت» با حمایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و مسابقه مقاله نویسی برای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سراسر کشور با جایزه 500 هزار تومانی برای هر نفر برگزیده از هر استان برگزار می شود.


وی اظهار داشت: با هدف تکریم همکاران پیامک تبریک رئیس سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برای ایثارگران سازمان ارسال و مراسم جشنی با حضور همکاران و خانواده محترم آنان در باغ موزه تهران همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و پذیرایی برگزار می شود.


جامه بزرگی افزود: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته را سخنرانی وبیناری جانشین فرماندهی محترم سپاه در مراسمی با حضور رئیس و ایثارگران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر شمرد.


رئیس شورای امور فرهنگی اجتماعی سازمان بیان داشت: با توجه به مسئولیت غایی و نهایی سازمان که گسترش فرهنگ مهارت آموزی است، یک دوره آموزشی مهارتی رایگان با همکاری آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای ایثارگران و خانواده آنان برگزار خواهد شد.


در خاتمه مقرر شد برنامه ریزی برای بزرگداشت روزهای 6 تا 8 ام از هفته دفاع مقدس از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، بر عهده حوزه مقاومت بسیج سازمان باشد و هماهنگی لازم در این خصوص را به عمل آورد.


همچنین مقرر شد از سوی دبیرخانه شورای فرهنگی موارد تأئید شده در شورا به مدیران کل استان ها برای برنامه ریزی و اجرا ابلاغ شود.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93144
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب