شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/02/11 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 3087
  • - تعداد بازدیدکننده: 2577
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
صدور کد شناسه(ID) مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

اجرای طرح ممیزی و صدورکدشناسه ومربیگری (IDکارت) توسط مرکز ملی تربیت مربی

اجرای طرح ممیزی و صدورکدشناسه ومربیگری (IDکارت) توسط مرکز ملی تربیت مربی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از مرکز ملی تربیت مربی، باجولوند افزود: در دستورالعمل اجرایی صدور کد شناسه برای تمامی مربیان بخش دولتی که دوره های بدو استخدام را به طور کامل (عناوین دوره ها بر روی سایت مرکز تربیت مربی بارگذاری شده و قابل مشاهده است) گذرانده اند، کد شناسه مربیگری صادر شده است.

وی بیان داشت:تاکنون برای 3 هزار نفر کد شناسه مربیگری صادر شده است و برای سایر مربیان بخش دولتی که تاکنون دوره های بدواستخدام خود را به پایان نرسانده اند، پس از تکمیل، کد شناسه مربیگری صادر خواهد شد و ضمنا برای تکمیل دوره های آموزشی آنان با کلیه استان ها مکاتبه و اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

رئیس مرکز ملی تربیت مربی، در خصوص مربیان بخش خصوصی؛ افرادی که دوره پداگوژی یا روش های نوین تدریس را گذرانده باشند، اظهار داشت: پس از ممیزی شایستگی فنی و تخصصی این گروه،کد شناسه صادر می شود و مربیانی که فاقد گواهینامه دوره های فوق هستند از تاریخ صدور دستورالعمل یک سال فرصت دارند دوره های آموزشی را گذرانده و گواهینامه خود را جهت صدور کد شناسه مربیگری ارائه نمایند.

باجولوند در ادامه با اشاره به رتبه بندی مربیان در صدور شناسه مربیگری بیان داشت: برای سطح بندی مربیان (بخش دولتی و خصوصی)، 4 سطح در نظر گرفته شده که شامل مربی، ارشد مربی، سرمربی و استاد مربی می باشد.

وی افزود:این 4 سطح  با توجه به امتیازات اخذ شده از جدول شماره 1 (مربیان بخش دولتی) و جدول شماره 2(مربیان بخش خصوصی) دستورالعمل و مطابق جدول شماره 3 سطح بندی انجام شده و  تمامی مراحل فوق به صورت الکترونیکی در سامانه «سام» پیش بینی شده و به زودی به ادارات کل استان ها اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است برای اطلاع بیشتر از جزئیات این طرح،  به دستورالعمل اجرایی صدور کد شناسه(ID) مربیان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور می توانید به فایل پیوست در این خبر  مراجعه فرمایید.

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 99302
کلمات کلیدی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب