شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/03/06 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 410
  • - تعداد بازدیدکننده: 405
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری نشست هم اندیشی با هدف ایجاد زمینه های همکاری مشترک مهارت آموزی و حمایت های تسهیلاتی از مهارت آموختگان

«رامین رضایی»، مدیرکل دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و و مدیر عامل و مدیران حوزه های کسب و کار، آموزش و کودک و نوجوان شرکت سرزمین هوشمند پاد در محل پارک علم و فناوری پردیس دیدار و گفتگو کردند.

«رامین رضایی»، مدیرکل دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و  و مدیر عامل و مدیران حوزه های  کسب و کار، آموزش و  کودک و نوجوان شرکت سرزمین هوشمند پاد در محل پارک علم و فناوری پردیس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این نشست بسترهای همکاری مشترک در رابطه با خدمات آموزش دیجیتال ویژه کارآموزان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور( دانش آموز  و  دانشجویان)، ترویج فرهنگ آموزش اقتصاد دیجیتالی و همچنین امکانات تسهیلاتی بانک پاسارگاد ویژه کسب و کارهای کوچک ( در راستای توانمندسازی مهارتی آنها) ، مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت

همچنین مقرر گردید به منظور اجرایی شدن  تفاهم نامه مهارتی سازمان و بانک پاسارگاد برای  سرمایه گذاری آموزشی، تامین زیرساخت های آموزشی و کاهش هزینه های آموزش، پرداخت تسهیلات به مهارت آموزان فنی وحرفه ای «متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای مهارتی» و همچنین ترویج فرهنگ مهارت آموزی ویژه دانشجویان و دانش آموزان همکاری لازم صورت گیرد.

در این نشست مهارتی،  نمایندگان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ضمن آشنایی با حوزه های متنوع کسب و کار توسعه یافته بر بسترپاد، از برخی محصولات شاخص این سرزمین بازدید کردند.

 بانکداری کودک و نوجوان بانک پاسارگاد که تحت نام «زیپاد»، محصول« پادباکس» در حوزه ی پلتفرم خانواده ی پاد،أ «مدرسه دیجیتالی» و « آکادمی Industry 4  » از جمله محصولات بازدید شده در این برنامه  بود.

شایان ذکر است سرزمین هوشمند پاد، کلان پروژه ای متعلق به بانک پاسارگاد است که با توسعه پلتفرم های زیرساختی متنوعی ، امکان ایجاد تحول دیجیتالی در سطح خدمات و محصولات بنگاه ها را تسهیل می کند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 100451
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب