شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1403/04/16 - 16:23
  • - تعداد بازدید: 192
  • - تعداد بازدیدکننده: 187
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، گفت: ثمره این حماسه غرورآفرین، حاصل نگاه راهبردی و منبعث از مبانی عمیق انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ، متن پیام مهرداد عظیمی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

   ١٥ تیر ١٤٠٣ به عنوان روز حضور معنادار و تأثیرگذار ایرانیان سرافراز در دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، در تاریخ پرافتخار این سرزمین حک شد.

   برنده واقعی این رویداد و حماسه، ملت قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی هستند که با لبیک به فرمایشات و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، کار ناتمام را تمام کردند و عظمت وجود و عمق وفاداریشان به این آب و خاک زرخیر و قهرمان پرور را به نمایش گذاشتند.

   امیدواریم ثمره این حماسه غرورآفرین، که حاصل نگاه راهبردی و منبعث از مبانی عمیق انقلاب برای چرخش نخبگانی ذیل گفتمان و هویت ایرانی-اسلامی است، به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور و تبدیل رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی منجر شود و همه ما باید در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کنیم.

   در این مسیر و برای چشم دوختن به افقهای بلند و روشن، ظرفیتهای فراوان کشور بویژه منابع انسانی جوان و انقلابی و مؤمن می تواند گره گشا باشد و باید از آنها، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را برد.

   اینجانب، حضور آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف ایران و رییس  جمهور منتخب"جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان" تبریک عرض می نمایم؛ انشاء الله ایشان با اتکال به الطاف ایزد منان، تدابیر داهیانه مقام عظمای ولایت، حمایت مردم قدرشناس و توجه به ظرفیت های غنی و کم نظیر درون زا "به ویژه سرمایه انسانی"، در رسیدن کشور به سرمنزل مقصود و قله های شکوه و پیشرفت، موفق و سربلند باشند و شاهد فصل جدیدی از همدلی و وفاق در کشور باشیم.

مهرداد عظیمی

معاون وزیـر تعـاون،کـار و رفـاه اجتمـاعی و رئیس سـازمان آمـوزش فنـی و حـرفه ای کشور

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 114214
کلمات کلیدی
زهرا   پاک
خبرنگار

زهرا پاک

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب