شعار سال
یکشنبه 07 مرداد 1403
  • 1402/06/01 - 09:39
  • - تعداد بازدید: 411
  • - تعداد بازدیدکننده: 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ماموریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کرمان به ۳ شرکت برای کمک به بهزیستی و آموزش های فنی‌وحرفه‌ای استان

«سید صولت مرتضوی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت‌های پگاه، لاستیک بارز و مس شهید باهنر را ملزم کرد تا پایان سال جاری در مجموع ۱۲.۵ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی سازمان‌های بهزیستی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،مرتضوی شامگاه ۳۱ مردادماه در شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کرمان اظهار کرد:

دیدن وضعیت شرکت‌های لاستیک بارز و مس شهید باهنر باعث شعف ما شد و ادامه داد: مجموعه بارز که در سنوات گذشته زیان ده بوده در چهار ماهه اول امسال به سوددهی خوبی رسیده و در دو و نیم سال آینده بالغ بر ۱۱۵ هزار تن به ظرفیت تولید لاستیک کشور می‌فزاید. مجموعه مس نیز نقطه قوتی است باید به توسعه و صادرات بیاندیشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: آیت الله رئیسی واقعا درد آحاد جامعه مخصوصا قشر ضعیف را دارد اگر مدیر کارآمد سرکار باشد، عمده ناترازی‌ها، رفع می‌شوند.

او بیان کرد: اساس کار، آموزش های فنی و حرفه‌ای و مهارتی است و باید از امکانات و توان استان به ویژه در حوزه «گوهرسنگ ها» برای آموزش مهارت استفاده کنید.

مرتضوی با اشاربه سفر رئیس جمهور به استان کرمان عنوان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور باید پیگیری و عملیاتی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرکت‌های پگاه، لاستیک بارز و مس شهید باهنر  تا پایان سال در مجموع ۱۲.۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی سازمان‌های بهزیستی و آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کمک کنند.

بنابراین گزارش محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: اگر دستگاه‌ها مولدسازی را انجام دهند، حتما بسیاری از مشکلاتشان از طریق منابع مولدسازی حل می شود.

او بیان کرد: دستگاه‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرفیت‌های زیادی دارند که اگر به یکدیگر گره بخورند، کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 104315
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب